Note fondée sur 8 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,8 sur 5
3,9 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
3,6 Confort de la chambre
3,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 juin 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 juin 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Dear Jennipher,Thanks very much for choosing to stay with us and for your feedback. We look forward to hosting you again in the nearest future.
1 sur 5
par un voyageur

Needs maintenance

Publié le 2 juin 2024 sur Hotels
We were placed right next to the dinning area so untill late we could hear people talking. The shower is broken so water would go everywhere in the bathroom and was cold. Milk was off in the morning for coffee.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 juin 2024 par MMMMM, Gestion de l’hôtel
Greetings from Sherbourne Lodge.Our sincerely apologies for the inconvenience caused.we have taken note of your concerns and promise to do better next time.Once again apologize for the inconvenience caused.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 17 avr. 2024 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

SHERBOURNE LODGE JOURNEY

Publié le 8 avr. 2024 sur Hotels
This was the quickest journey. It was a night arrival just at 8:00 pm.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 juin 2024 par Reservations -CDS, Gestion de l’hôtel
Greetings from Sherbourne,Thank you so much for staying with us.we appreciate your feedback and looking forward to hosting you again.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 mars 2023 sur Expedia
By far the best place I’ve stayed in in Kitwe. Green and beautiful, great food, they even have a gym and sauna even though for some strange reason they don’t mention it in their amenities section.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 oct. 2022 sur Expedia
Very friendly and helpful staff but never did get our air conditioning working.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 oct. 2022 par GM, Gestion de l’hôtel
Dear David,Thank you very much for staying with us and for the positive feedback on our staff. I sincerely apologise for the faulty air conditioning system in your room. Will have it sorted and i promise to serve you better on your next visit.Looking forward to hosting you again.Boniface Mukuswani
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 févr. 2022 sur Hotels
Lidt byggeri forgik i dagtimerne men ellers et roligt sted man må forvente lokale også bruger bar og restaurant men ikke er på området og der er vagt ved indkørslen så alt i alt et godt sted
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 juill. 2019 sur Expedia
The staff are excellent. The property is well kept with a good ambience all round. The Food is good too.