Note fondée sur 50 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,7 sur 5
87 % des clients le recommandent
4,0 Propreté de la chambre
3,8 Service et personnel
3,9 Confort de la chambre
3,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 21 août 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Klerksport Protea Hotel

Publié le 10 mai 2024 sur Hotels
It was great stay. I will come back any other time
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 mai 2024 sur Hotels
It was a great business stay. However, I wish Hotels.com or Expedia can include a payment option of breakfast and dinner
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 12 sept. 2023 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 août 2023 sur Expedia
Convenient and very clean
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 avr. 2023 sur Hotels
It was a comfortable indeed
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 mai 2023 par Keli Gama, Gestion de l’hôtel
Dear Lebohang,On behalf of the entire hotel team, I want to thank you for sharing about your recent stay with us.It is always encouraging to hear positive feedback, particularly when it comes from those who matter the most – you! Your feedback has been shared with the entire hotel team as a way of celebrating the great guest experiences we delivered. Once again, I appreciate you taking the time to share your feedback.We hope to welcome you again soon.Sincerely,Samukelisiwe GamaFront Office ManagerProtea Hotel by Marriott Klerksdorp
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 mars 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 mai 2023 par Keli Gama, Gestion de l’hôtel
Dear Hennie,On behalf of the entire hotel team, I want to thank you for sharing about your recent stay with us.It is always encouraging to hear positive feedback, particularly when it comes from those who matter the most – you! Your feedback has been shared with the entire hotel team as a way of celebrating the great guest experiences we delivered. Once again, I appreciate you taking the time to share your feedback.We hope to welcome you again soon.Sincerely,Samukelisiwe GamaFront Office ManagerProtea Hotel by Marriott Klerksdorp
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 oct. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 oct. 2022 par Keli Gama, Gestion de l’hôtel
Good day WillieThank you for taking time to share about your recent stay with us, we appreciated your time.Thank you
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 juin 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 juin 2022 par Keli , Gestion de l’hôtel
Dear Louwrens, On behalf of the entire hotel team, I want to thank you for sharing about your recent stay with us. It is always encouraging to hear positive feedback, particularly when it comes from those who matter the most – you! Your feedback has been shared with the entire hotel team as a way of celebrating the great guest experiences we delivered. Once again, I appreciate you taking the time to share your feedback. We hope to welcome you again soon. Sincerely, Samukelisiwe Gama Front Office Manager
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 23 déc. 2021 sur Hotels