Note fondée sur 34 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,5 sur 5
76 % des clients le recommandent
3,5 Propreté de la chambre
3,8 Service et personnel
3,6 Confort de la chambre
3,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur

Kluang Johor Scouting

Publié le 8 juin 2024 sur Hotels
The only elevator still in operation function since 1963. for 4th storeys Hotel building. Good Telco signal as transmiting station at root top.
4 sur 5
par un voyageur de KUALA LUMPUR

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 10 sept. 2023
2 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 10 juin 2023 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 mars 2020 sur Hotels
Very pleasant place.. Vintage looking which is good that they maintained it well. Overall very happy. Worth it.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 mars 2020 sur Hotels
Nice plc, good service, the front desk are friendly n customer oriented... it would be good if theres a restaurant o 24hrs cafe..
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 mars 2020 par Faiz, Gestion de l’hôtel
Dear valued guest, thanks for leaving us such a wonderful review. We are thrilled that you loved your experience in Merdeka Hotel. We appreciate your valuable feedback as it helps us identify the areas we can improve the guest experience. Thank You
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 11 févr. 2020 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 6 févr. 2020 sur Hotels
2 sur 5
par un voyageur

Stay in Merdeka Hotel

Publié le 1 janv. 2020 sur Hotels
We booked 3 nights stay. For the price of rm200 per night, we expect the hotel to be better. - Wifi was not working. - Hotel carpet is so worn out and unpleasant to walk on. - Bed linen is not very clean. - Extra blanket and pillow are chargeable. - Hairdryer needs to be requested. The hotel has the first elevator since 1963 (or so). Old is fine as long it is functional. We pressed level 3, the lift went up and down and eventually we ended up back at ground floor reception area. Imagine being trapped inside.
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 13 oct. 2019 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 sept. 2019 sur Expedia
The staff are friendly and helpful. The breakfast choices and varieties were very limited.