Note fondée sur 25 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,2 sur 5
100 % des clients le recommandent
3,4 Propreté de la chambre
3,4 Service et personnel
3,3 Confort de la chambre
3,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 août 2024 sur Expedia
ACはあまり効かなかった。WIFI は複数あって、遅い。
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 août 2024 par Joey, Gestion de l’hôtel
こんにちは、アキラさん!ご連絡いただきありがとうございます。ご不便をおかけして申し訳ございません。このフィードバックはホテルに必ず伝え、次回も素晴らしい体験をしていただけるよう努めます。素晴らしい一日をお過ごしください :) よろしくお願いいたします、ジョーイ
2 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 18 mai 2024 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 févr. 2024 par Ammy, Gestion de l’hôtel
Hi, thank you for taking your precious time to check us out. We apologize for the disappointment and we will surely make every effort to keep to your standards in the future. Regards, Tim.
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 10 nov. 2022 sur Expedia
3 sur 5
par un voyageur de Singapore

Publié le 7 nov. 2022 sur Expedia
The hotel is quite clean~ just that it is near to KTV and clubs and we stayed during halloween session~ way too noisy to sleep.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 nov. 2022 par Ava, Gestion de l’hôtel
Thanks for taking out your valuable time to rate us, Ming Choo! We will work even harder to make your stay a memorable one :) Regards, Ava
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 nov. 2021 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 déc. 2021 par Amina, Gestion de l’hôtel
Hi, Atiqah! Thank you for spending your valuable time to rate us. We will surely put in our continuous efforts to improve our services to ensure a better experience in the future. Regards, Amina!
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 févr. 2020 sur Expedia
I like this hotel bcoz, convenient... I dislike this hotel about the bed sheet,I think...the bed sheet not proper clean...my body was itchy
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 févr. 2020 par OYO, Gestion de l’hôtel
Hi, Thank you so much for the positive rating. It seems that you are not completely satisfied with our services, we have highlighted the matter to our relevant team to ensure a comfortable and relaxing stay in the future. Regards, Kevin
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 nov. 2019 sur Expedia
Hotel to provide shower cap and not good is in 2nd floor, have to claim up the stair case. Queen side bed can sink. Hotel price compare to other OYO hotel more expensive.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 nov. 2019 par Zara, Gestion de l’hôtel
Thank you for rating us, We have duly noted your feedback and ensure better services in the future. Regards, Zara
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 sept. 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 sept. 2019 par Edward, Gestion de l’hôtel
Hi, Syed ! Thanks a lot for staying with us. Looking forward to hosting you soon. Regards, Edward
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 sept. 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 sept. 2019 par Edward , Gestion de l’hôtel
Thank you so much for the wonderful rating, We hope to host you again soon. Have a nice day ahead :) Regards, Edward