Note fondée sur 1 034 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 sur 5
4,1 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
3,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 sept. 2024 sur Hotels
J’ai oublié une brosse à cheveux au sein de l’hôtel que je n’ai malheureusement pas pue retrouver - récupérer
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 20 avr. 2024 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 janv. 2024 sur Expedia
Quiet
5 sur 5
par un voyageur de Pearl River

Publié le 13 nov. 2024
The bed was comfortable. It was quiet & I felt very safe as a traveling single female.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 nov. 2024 par Trish , Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to leave us a review, we hope to see you again soon.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 oct. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 nov. 2024 par Trish , Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to leave us a review.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 oct. 2024 sur Expedia
Nice new and clean
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 nov. 2024 par Trish , Gestion de l’hôtel
We are glad you enjoyed your stay with us.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 oct. 2024 sur Expedia
Cleaner towels and bed spreads
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 nov. 2024 par Trish , Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to leave us a review , please reach out to the hotel directly with any concerns regarding your visit.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 oct. 2024 sur Expedia
DO NOT TRUST THE PHOTOS. They are not representative of the property. My room looked like a crime scene! When I went to the desk to let them know that I was not staying they refused to give a refund for my 7 day stay!! Still fighting that. Do not stay there!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 nov. 2024 par Trish , Gestion de l’hôtel
Hello and thank you for taking the time to leave us a review. At your convenience, please give me a call so I may speak with you and get a better understanding of what happened during your visit.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 oct. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 nov. 2024 par Trish , Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to leave us a review, we look forward to seeing you on your next trip through Knoxville.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 oct. 2024 sur Expedia
Water damage on ceiling Could NOT understand front desk guy…
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 nov. 2024 par Trish , Gestion de l’hôtel
We apologize for any inconvenience, and want to thank you for your business.