Note fondée sur 296 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,4 sur 5
69 % des clients le recommandent
3,5 Propreté de la chambre
3,7 Service et personnel
3,5 Confort de la chambre
3,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 17 sept. 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 sept. 2024 par Nancy Y., Gestion de l’hôtel
Thank you for the perfect rating!!Nancy Y.#Team6
4 sur 5
par un voyageur

Average visit

Publié le 15 sept. 2024 sur Hotels
Average visit, nothing special about hotel.... Clean and easy access
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 sept. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Lori,Thank you for the amazing rating!! Maz K.#Team6
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 16 août 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 4 août 2024 sur Expedia
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 juill. 2024 sur Expedia
I don't recommend this particular Motel 6. Opened the door and was hit in the face by awful cigarette smoke smell. Toilet paper holder was falling out of the wall, floors were sticky,(don't recommend going without shoes), wall outlets were rusty. You get what you pay for I guess.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 août 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Willard, We appreciate you taking the time to share your feedback with us. We regret the recent challenges you encountered while at our property. Your satisfaction is of utmost importance to us, and we are truly sorry for not meeting your expectations. We would like to get a better understanding of the concerns you have so that we can promptly address them. Please do not hesitate to contact us at your earliest convenience. Your feedback is of great value to us as we continuously work towards enhancing our offerings and providing the best possible customer experience. Once again, we apologize for any inconvenience this may have caused. We sincerely hope to make amends and earn back your trust.Natalie #team6
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 août 2024 par Brand Experience Team , Gestion de l’hôtel
Hi David, Thank you so much for taking the time to leave us a positive rating - it's much appreciated! Kaur J. #team6
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 juill. 2024 sur Expedia
Awesome place
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 juill. 2024 par Nancy Y., Gestion de l’hôtel
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Nancy Y.#Team6
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 août 2024 par Brand Experience Team , Gestion de l’hôtel
Hi Charles, Thank you for taking the time to share your experience with us. We appreciate your input and hope to provide a five-star experience for all our guests. If there is anything specific you feel we could improve upon, please do not hesitate to contact us.Kaur J. #team6