Note fondée sur 183 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,6 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,6 Confort de la chambre
4,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par Isabelle de Maroc
Le paradis
Publié le 11 févr. 2014 sur HotelsUn peu difficile à trouver mais dès qu'il apparait, c'est magnifique. Il faut y séjourner plusieurs jours pour profiter de tout.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 avr. 2014 par Gert, Gestion de l’hôtel
Merci pour la revue. Nous sommes reconnaissants que vous avez apprécié votre séjour et nous nous réjouissons de vous revoir.
Cordialement
Gert Venter
directeur général
par Muchir de France
Fabuleux
Publié le 30 oct. 2013 sur HotelsUn très très bel hotel très bien placé avec un accueil irréprochable de belles chambres avec feux de cheminées et une magnifique salle de bain , petit déjeuner compris et copieux avec une wifi dans l hotel , une piscine chauffée et un très beau Spa un hotel plus cher que la moyenne pour l Afrique du Sud mais cela vaut le coup un vrai havre de paix avec une vue imprenable sur la baie a faire et a refaire
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 févr. 2015 par Victor Chalfoun, Gestion de l’hôtel
Dear Muchir. Thank you for choosing to stay at Conrad Pezula and for taking the time to share your experience with us. I am pleased that you enjoyed your overall experience and delighted to hear that you will return for another wonderful stay. The whole team will join me in welcoming you back. Kind regards, Victor Chalfoun, General Manager
par un voyageur
Publié le 18 juin 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 23 mai 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 10 mai 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 10 mai 2024 sur Hotels
par un voyageur
Great place to stay
Publié le 21 janv. 2024 sur HotelsReturn trip to this wonderful hotel great location large rooms lovely views great food and friendly staff
Lee at reception goes the extra mile to make your stay exceptional
par un voyageur
Publié le 29 oct. 2023 sur Expedia
Excellent hotel!!!! We were treated like royalty. There was a glitch when we arrived and they showed our reservation had been cancelled. It was a mistake and they got it sorted out and all turned out great! Will definitely be back!!
par un voyageur
Publié le 25 sept. 2023 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 16 sept. 2023 sur Expedia
We stay regularly at Pezula Hotel and this was the worst ever
We booked an interleading family room. In the kids bedroom there were 💩 on the wall next to toilet. Our bed was horrible and hard...kettle not working. We phoned reception to send the golfcart to collect our luggage at check out..non excisting...did not even pitch. We carried all luggage up to our car. Arrived at breakfast we ordered 2x cuppachinos. Staff where shouting an arguing in front of us....we did not get our cappuchinos...I went and asked again where it is and still after another 10min we left without coffee.. Personally It sounded like 1 staff member were not sober. We did not receive the R399 credit..I did asked them about it.. So sad that our favourite Hotel in Knysna was the worst experience ever