Note fondée sur 23 évaluations de clients

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3,7 sur 5
100 % des clients le recommandent
3,6 Propreté de la chambre
3,9 Service et personnel
3,8 Confort de la chambre
3,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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3 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 janv. 2020 sur Hotels
Absence de coffre dans la chambre. Logement sale. Personnel à l'accueil absent
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 févr. 2020 par Tammes, Gestion de l’hôtel
Hi Loîc We actually have a safety in the reception. I am sorry you felt unhappy staying with us. We will work hard to do things better in the future. Thanks
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 25 mars 2024 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 5 janv. 2024 sur Hotels
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 août 2023 sur Expedia
The owner was nice but overall the place need more excitement. The rooms needs a makeover. It look was there was no attempt to keep the room clean when it was not in use. The room smelled bad. There were a lot of ants that would bite. Overall it felt very dirty to sleep in the room. If this place wants to attract more customer, they really need to spent a bit of money and do a make over to the place looks more appealing.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 déc. 2022 sur Expedia
Very friendly staff and nice clean bungalows. Also features a nice bar and restaurant with good homemade pizza.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 10 déc. 2022 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Nice spot in lonely beach

Publié le 5 janv. 2022 sur Hotels
Very friendly staff and perfect location to walk to local places, nice pool
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 13 févr. 2020 sur Hotels
2 sur 5
par un voyageur

Not to recommend!!

Publié le 24 janv. 2020 sur Hotels
Not worth the money! I stayed in a bungalow for three nights. The bungalow wasnt very clean. Very basic with ants everywhere. Bed was very uncomfortable with very basic "linen" that definetly wasnt clean. Mould on the curtains. Staff arent pretty lazy and juat lay in the hammocks all day. Didnt even get a hi or thank you on check out. Very sad, the place could be really nice with some well deserverd TLC.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 févr. 2020 par Tam, Gestion de l’hôtel
Hi sanna I am very sorry to hear you had a bad experience with us. we will do our best to make it better in the future. All the best. LBR
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 janv. 2020 sur Expedia
Place is run down and not worth the money. Left after the first night even though booked for 4 nights.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 janv. 2020 par LBR. Tammes , Gestion de l’hôtel
Hi Sorry to hear you had such a bad experience here. Normally we would do anything we can, to try to make our costumers happy. We could offer you another room or try fix the problem. Normally it is better if we know, instead of a costumer leave without telling staff or management. Again. Sorry to hear It was so bad. Wish you all the best