Note fondée sur 619 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 sur 5
83 % des clients le recommandent
4,2 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,1 Confort de la chambre
4,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Allez y les yeux fermés. Magnifique hôtel

Publié le 21 mai 2024 sur Hotels
Très beau séjour dans cet hotel très joli. + Le personnel accueillant et gentil + belle chambre avec vue sur mer et douche intérieure et exterieure + tous les restaurants étaient bons + piscine vue sur mer (magnifique)
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 mai 2024 par Joy, Gestion de l’hôtel
Dear Yacine,Thank you for taking the time to tell us about your experience at Phi Phi Holiday Resort Please know that your feedback is extremely valuable to us. We use feedback, such as yours, to continuously make changes to our resort to improve the guest experience. We hope that you will allow us to serve you again in the future.In the meantime, if there is anything I can personally assist you with, please do not hesitate to contact me directlyBest regards,Nawarat PewonExecutive Assistant Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 mars 2024 sur Hotels
Très beau bungalows en bord de plage Très bon accueil Tout était parfait
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 mars 2024 par Nat, Gestion de l’hôtel
Dear Khun Stephanie,Thank you for taking the time to share your experience during your stay with us. The hotel really appreciates your comment. We hope to have an opportunity to welcome you back again :)Best regards,Nat RattanakereeAssistant Front Office Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 mai 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 mai 2023 par Nat, Gestion de l’hôtel
Thank you for your stay and for taking the time to leave us the feedback :)
4 sur 5
par un voyageur

Phi phi holidays ressort

Publié le 2 févr. 2023 sur Hotels
Très bel établissement, personnel accueillant surtout le service de réception et le spa Le personnel du restaurant manque de formation et surtout pas très efficace Les bungalow sur la plage extra et le ménage tout les jours super A déconseiller aux personnes âgées ayant des difficultés à se déplacer
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 févr. 2023 par Joy, Gestion de l’hôtel
Dear Francine,We thank you for sharing your experience with us.I am truly sorry to hear that your trip your stay was not up to your expectations and that you have felt left down by the service provided.I have shared your comments about the service in the restaurant with our Food and Beverage Manager, is currently working on improving our service.Best regards,Nawarat Pewon
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 oct. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 juin 2023 par Joy, Gestion de l’hôtel
Dear Marc,Thanks so much for sharing your experience with us. We hope to make it right on your next visit.Best regards,Nawarat Pew-onExecutive Assistant Manager
5 sur 5
par un voyageur

cadre magnifique

Publié le 14 mars 2020 sur Hotels
Endroit et cadre magnifiques Au calme Loin de l’animation de Tonsai
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 mars 2020 par Thachakorn, Gestion de l’hôtel
Dear Christine, Thank you for taking the time to tell us about your experience at Holiday Inn PHI PHI ISLAND. Please know that your feedback is extremely valuable to us. We use feedback, such as yours, to continuously make changes to our brand to improve the guest experience. We hope that you will allow us to serve you again in the future. Again, thank you for choosing Holiday Inn
3 sur 5
par un voyageur

Manque d'information, frais inattendus

Publié le 18 févr. 2020 sur Hotels
Plage magnifique jolie piscine service correcte, nous avons eu une grande déception le premier jour car nous avons perdu 4h a attendre le bateau pour rejoindre l’hôtel bateau qui est payant, aucune indication ni information de l’hôtel avant d'arriver il fallait débourser 45euro pour un taxi bateau ou attendre le ferry pour 8euro.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 févr. 2020 par Joy, Gestion de l’hôtel
Hello Sid Ahmed, We thank you for sharing your experience. We are very grateful for the feedback provided. I have shared your comments with our team members who are currently working on the service issues you have highlighted. We thank for sharing your experience with us and hope that we will have the opportunity to welcome you again next time soonest. Best regards, Nawarat Pew-on Front Office Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 janv. 2020 sur Expedia
situation exceptionnelle à l’écart du flux touristique plage magnifique
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 janv. 2020 par Alex, Gestion de l’hôtel
Dear Valued guest, Thank you for taking the time to tell us about your experience at Holiday Inn PHI PHI ISLAND. Please know that your feedback is extremely valuable to us. We use feedback, such as yours, to continuously make changes to our brand to improve the guest experience. We hope that you will give us the opportunity to serve you again in the future. Again, thank you for choosing Holiday Inn, and if I can be of assistance to you, please contact me directly at +66 75 627 300 or thachakorn@holidayinnphiphi.com. Sincerely, Thachakorn Saikhum Assistant Front Office Manager +66 75 627 300 thachakorn@holidayinnphiphi.com
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 déc. 2019 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 févr. 2020 par Joy, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to tell us about your experience at Holiday Inn PHI PHI ISLAND.
3 sur 5
par un voyageur

Moyen !

Publié le 6 déc. 2019 sur Hotels
Hôtel décevant pour son prix ne vaut pas du tout son prix, les studios sont vieux, la nourriture est cher et mauvaise a l’hôtel. Le cadre reste manifique grâce a l’île koh phi phi
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 déc. 2019 par Joy, Gestion de l’hôtel
Dear Assia, Thank you for letting us know about this. Your feedback helps us get better. We are looking into this issue and hope to resolve it promptly and accurately. Best regards, Nawarat Cehovic Front Office Manager