Note fondée sur 932 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 sur 5
100 % des clients le recommandent
4,3 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
4,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 14 août 2024 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

Hôtel très proche de la gare de Shin Kobe

Publié le 5 août 2024 sur Hotels
L'hôtel est intéressant pour sa proximité avec la gare de Shin Kobe. La décoration de ma chambre était plutôt vieillotte par contre j'ai apprécié la vue belle vue sur la ville. Le plus gros problème est l’attente à l'enregistrement (environ 30 min!) Et l'attente pour le petit déjeuner (5-10 min)
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 août 2024 par ANA CROWNE PLAZA KOBE Reservation, Gestion de l’hôtel
Thank you very much for staying at the ANA Crowne Plaza Hotel Kobe. Thank you very much for your feedback. We apologize for any inconvenience caused. We will continue to strive to improve our services in order to satisfy our guests, and we look forward to your continued patronage. ANA Crowne Plaza Hotel Kobe Room Reservation
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 nov. 2023 sur Expedia
Poor service for guest : main bar closed, second bar closed at 9:00; non consideration for people staying a few days
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 nov. 2023 par Reservation ANA CROWNE PLAZA HOTEL KOBE, Gestion de l’hôtel
Thank you for choosing ANA Crowne Plaza Kobe. Thank you very much for your feedback.We apologize for any inconvenience this may cause.We will continue to aim to be a hotel that satisfies our customers and strive to improve our services, so we appreciate your continued patronage.Best regards,
3 sur 5
par un voyageur

Good staff and food, room to be renew

Publié le 27 nov. 2021 sur Hotels
The breakfast is really good The staff is professional and welcome you well. The location is good. I've been few times to that place, some room look renew some other need with urgence a refresh. On the old one the air conditionnante is not good, the quality of the bed could be improve. It is easy to find better room in Kobe in 3 stars hotel at a better price.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 déc. 2021 par ANA Crowne Plaza Kobe Guest Relations, Gestion de l’hôtel
Warmest greeting from ANA Crowne Plaza Kobe. We greatly appreciate you for choosing our hotel for your stay in Kobe and taking the time to send such wonderful and informative feedback to us. We are very delighted to know that you have enjoyed to stay in Kobe. We are also pleased to hear that the location and the breakfast of our hotel met your expectation. The team will make great effort to make you feel at home for sure. Your favorable comments have warmed our hearts and we will strive for excellence in our service. Once again, we would like to express our sincere thanks for choosing our place. In closing, I would like to once again thank you for your wonderful feedback and we will look forward to welcoming you back again should your travel plans bring you back to Kobe. Best regards, ANA Crowne Plaza Kobe Guest Relations
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 mai 2019 sur Expedia
Très propre, Belle chambre, Très bon , personnel très poli
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 oct. 2024 sur Expedia
It’s conveniently located next to the train station!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 oct. 2024 par Reservation ANA CROWNE PLAZA HOTEL KOBE, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us at ANA Crowne Plaza Kobe. Yes we are directly connected to Shin kobe station, and it is very convenient if you have JR pass which you can use for Bullet train and JR local line. We are happy to hear you enjoy your stay in Kobe and please advise us if there is anything we could have done to make your stay more comfortable. We look forward seeing you soon!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 sept. 2024 sur Hotels
部屋のお風呂が小さい。 全体的に古い。 洗面台が狭い。
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 oct. 2024 par ANAクラウンプラザホテル神戸 宿泊予約, Gestion de l’hôtel
この度はANAクラウンプラザホテル神戸をご利用頂きまして、誠に有難うございました。またその際のご感想をお寄せ頂き重ねて御礼申し上げます。バスルームや洗面台等ご不便をお掛けし大変申し訳ございませんでした。当館は施設が古く老朽化が目立つ箇所もございますが、それも感じさせないサービスを提供できるよう、今一度スタッフ一丸となり精進してまいります。改めて貴重なご意見いただきましたこと感謝致します。また神戸におこしの際は、是非とも当館にお立ち寄りくださいませ。ANAクラウンプラザホテル神戸宿泊予約
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 sept. 2024 sur Expedia
新幹線、高速バス、レンタカーの乗り継ぎがよく便利でした。 観光先の詳しい情報をもっと教えて欲しかったです。 ホテル内は清潔でした。
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 sept. 2024 par ANAクラウンプラザホテル神戸 宿泊予約, Gestion de l’hôtel
この度はANAクラウンプラザホテル神戸にご宿泊いただき誠にありがとうございました。今後もお客様にご満足頂けるホテルを目指して参る所存でございますので、引き続きANAクラウンプラザホテルをご愛顧いただきますようよろしくお願い申し上げます。
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 25 sept. 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 25 sept. 2024 sur Expedia