Note fondée sur 130 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,4 sur 5
4,6 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,7 Confort de la chambre
4,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 21 sept. 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur de San Antonio

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 20 sept. 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 17 sept. 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 8 sept. 2024 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 7 sept. 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

1st kodiak trip

Publié le 21 août 2024 sur Hotels
Really nice hotel. First time in kodiak and think this has been remodeled. Good job. Comfortable bed.i did have to wipe down the room. A little dust. Hair in shower.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 août 2024 sur Expedia
Water front
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 août 2024 sur Expedia
Centrally located
5 sur 5
par un voyageur de Mission Viejo

Publié le 21 juill. 2024 sur Expedia
Great stay great property
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 juill. 2024 sur Expedia
It was published on website that checkout time is 12:00 (noon), but they start calling and knocking to my door at 11am. I was undressed and I said “no” three times. It was also sign “do not disturb” I posted on my door. No matter, somebody open the door (housekeeper) and only after me yelling they closed the door. I brought attention of front desk manager to this situation and was advised that checkout time is 11am and Expedia has wrong information. They didn’t appologize and ignore my claim about posted sign and “no enter” notification.