Note fondée sur 130 évaluations de clients

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4,0 sur 5
82 % des clients le recommandent
4,0 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
3,9 Confort de la chambre
3,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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4 sur 5
par un voyageur de Cannes

Publié le 7 mars 2020 sur Expedia
Chambre propre et agréable ménage effectué avec professionnalisme
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 29 déc. 2019 sur Expedia
3 sur 5
par un voyageur de Cannes

Bon emplacement mais....

Publié le 22 févr. 2018 sur Expedia
Pour : Emplacement Plage Piscine Bungalow Gentillesse des femmes de chambre et des jardiniers
Contre : Salle de bains Placards et rangements Privilégier les clients de l'hôtel aux gens de l'extérieur Faire plus confiance
Emplacement : Central festival en face. Ark Bar pas loin (5 min par la plage) Shopping Restaurants
Notre bungalow, une pool villa était beau et très propre et les draps changés pratiquement tous les jours. Par contre, la salle de bains est très peu pratique. Pas de porte, douche qui inonde les toilettes, rideau de douche à l'ancienne. Pas beaucoup de rangements pour les vêtements. La plage est magnifique et il y a beaucoup de transats, par contre, vu que les transats sont loués à la journée, il peut arriver que les clients de l'hôtel se retrouve très mal placés à la plage au profit des gens de l'extérieur. Le restaurant a des prix correctes mais il vaut mieux privilégier les plats thaïlandais que la nourriture européenne. Le petits déjeuner est fait pour les chinois qui sont majoritaires dans l'hôtel donc pas trop à notre goût. Le wifi était bon au début et plus il y avait du monde plus c'était compliqué de se connecter. Cet hôtel ne semble pas très orienté vers sa clientèle et vu sa taille et sont emplacement idéal je pense que le management pense plus aux rentrées d'argent qu'au bien-être des clients. Nous sommes restés 3 1/2 dans cet hotel et nous avons été facturé 100 baht pour un verre cassé (c'est pas cher mais c'est le principe) si vous voulez emmener une serviette de bains en dehors de l'hôtel prévoyez une caution de 500 baht par serviette, pas très commercial. Dommage.
3 sur 5
par alain

Publié le 19 mars 2017 sur Hotels
attention bruits d'avions au décollage le matin a partir de 6h45.
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 10 août 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 juill. 2024 sur Expedia
Special shout-out to Sharron, Tear and Saang for their kindness and excellent service! From expediting our room after a whole night of travel to their warm and friendly, eager to assist manner throughout our stay, these staff are really an asset to the resort. The location and amenities by the beach and the heart of Chaweng are amazing. 11/10 would stay here again even if the room and decor could do with a bit of upgrading.
4 sur 5
par un voyageur

Gammelt

Publié le 21 juill. 2024 sur Hotels
Slitt hotell men bra Bungalow for 3 personer. Fantastisk massasje på stranden.
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 19 juill. 2024 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

ホテルライフより立地重視の人向け!

Publié le 21 févr. 2020 sur Hotels
ホテルランクはスタンダートレベル。かなり古いホテルということもあり、ホテル入口はあまりテンションあがりませんが、ホテル内コテージが立ち並びリゾート感はあります。立地はいいので、ホテルライフより場所重視の人向け!
3 sur 5
par un voyageur de Cambridge UK

Publié le 1 oct. 2019 sur Expedia
Second stay at the resort and this time very disappointing,checked into a standard Villa and noticed early evening that there was no hot water in the bathroom,went to reception to complain and was told and quote 'You not pay enough money for hot water',now after paying £1000:00 (37:000:00 baht) for a 14 night stay I think I have paid enough money so the solution was to boil a kettle to have a wet shave every evening which I found very frustrating,I also broke an ashtray in the room and the resort tried to charge me for it,accidents happen but it seems this resort don't care about looking after there guests at all which is a real pity as it is a quiet good resort right in the middle of stunning Chaweng beach but the staff attitude I found very rude and with the hot water situation l not be back.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 oct. 2019 par Sittiphan Trangkasombat, Gestion de l’hôtel
Dear guest, Thank you for your comment. Please accept my sincerest apologies for the negative experiences you had with our guest service agent. I have investigated your case as soon as I received your comment. I realize that our agent was unhelpful in solving your issue. Your room has hot water only at the shower, but we also have other rooms with hot water both at the shower and at the sink. She should have changed the room for you. Her failure to do so has caused you a lot of inconveniences. About the broken ashtray, it is a routine practice that the room maid will inform guests regarding broken or missing items by putting a charge slip in the room. The reception staff will see if it is appropriate to charge the guest or not. We usually waive the charge in case of accident. However, I understand your even greater frustration when you saw the charge slip in your room. It seemed like we have let you down again and for that I  am very sorry. I have reviewed your case with the staff at the reception. They asked me to convey to you their sincere apology for all the unpleasant situation they have caused you. They did not intend to be rude. Each staff has different proficiency in English. This can make the situation even more frustrating. I would like you to know that we, at Chaweng Buri Resort,  care very much about our guests. As you travel a long distance to be at our place and you choose us to be your "home away from home", we must strive to do the best for you. I want to thank you for bringing this issue to our  attention. We always look for ways to better our service and your feedback is an invaluable part of that process. I'm going to hold a revision session with the staff, to make sure that the situation does not repeat itself. Sincerely, Sittiphan Trangkasombat Manager, Chaweng Buri Resort