Note fondée sur 602 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,9 sur 5
89 % des clients le recommandent
4,1 Propreté de la chambre
4,0 Service et personnel
3,8 Confort de la chambre
3,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 oct. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 oct. 2024 par Management Team., Gestion de l’hôtel
Dear StephanThank you for taking the time to tell us about your experience at the Ibis Samui Bophut. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies. At Ibis, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence. We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future. Sincerely,
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 août 2024 par Management Team., Gestion de l’hôtel
Dear Henry,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 août 2024 par Management Team., Gestion de l’hôtel
Dear Alexandre,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 août 2024 par Management Team., Gestion de l’hôtel
Dear Alexandre,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,
1 sur 5
par un voyageur

HOTEL A FUIRE !!!!

Publié le 17 juill. 2024 sur Hotels
Enfant qui cri en bas au niveau de la reception et le staff thai qui rigole aussi fort que les enfants cri et tout sa en face de ma chambre , 3 piscine dont 1 seul en sois disant adulte only mais ce n’est pas respecté les enfants viennent jouer quand meme ! Le stagg thai ne dit rien donc les conditions de location ne sont pas respectées ! Chien qui se promene avec leur mettre au bord de la piscine alors que le panneaux est indiqué ! La clim fais le bruit d’un moteur d’avion impossible de dormir ( en rajoutant le staff et les enfants qui joue au voiture en face de ma chambre ) et JE N’EST MEME PAS ETE REMBOURSÉ ALORS QUE JE N’EST PAS FINI MON SEJOURS ICI ALORS QUE LES CONDITIONS DE L’HOTEL SUR L’ANONCE NE SONT PAS RESPECTÉES !!!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 août 2024 par Management Team., Gestion de l’hôtel
Dear Jordan, Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Ibis Samui Bophut. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies. At Ibis, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence. We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future. Sincerely,
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 août 2024 par Management Team., Gestion de l’hôtel
Dear Ay,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 juin 2024 sur Expedia
Piscine face à la mer et accès direct à la plage
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 août 2024 par Management Team., Gestion de l’hôtel
Dear Alexis,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 mai 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 mai 2024 par Management Team, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest, Thank you for your feedback regarding to your stay at Ibis Samui Bophut. We do really appreciate your kind review and do hope to have an opportunity to welcoming you again. Best regards,
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 mars 2024 par Management Team, Gestion de l’hôtel
Dear Eric,Thank you for your feedback regarding to your stay at Ibis Samui Bophut. We do really appreciate your kind review therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence. We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future. Sincerely,
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 févr. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 mars 2024 par Management Team, Gestion de l’hôtel
Dear Alexandre,Thank you for your feedback regarding to your stay at Ibis Samui Bophut. We do really appreciate your kind review therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence. We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future. Sincerely,