Note fondée sur 107 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,7 sur 5
90 % des clients le recommandent
3,9 Propreté de la chambre
4,0 Service et personnel
3,7 Confort de la chambre
3,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 févr. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 déc. 2023 par Anik, Gestion de l’hôtel
Dear Dominique, Thank you for completing the survey regarding your recent stay at our property. Your business is very important to us, and we value your feedback. You are helping us deliver a superior experience for you and other guests in the future. We hope you will come back and see us again soon. If I can be of assistance in the future, please don't hesitate to contact me. Thank you again for taking the time to complete the survey. We appreciate your loyalty to our brand.
2 sur 5
par HENRI de Grenoble

A éviter

Publié le 9 oct. 2015 sur Hotels
Chambre 507 dernier étage juste à côté d'un vieux climatiseurs qui nous a empêché de dormir toute la nuit. Isolation phonique des fenêtres plus que moyen. Climatisation interne impossible à régler. Par contre excellent restaurant avec un chef de première qualité.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 juill. 2024 sur Expedia
It was nice, but the fare was quit more.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 avr. 2024 sur Expedia
Great experience
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 mars 2024 sur Expedia
I am satisfied with service
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 6 févr. 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Nice hotel close to the airport

Publié le 5 janv. 2024 sur Hotels
Comfortable hotel close to the airport. Excellent staff who took care of all of our needs.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 déc. 2023 sur Expedia
no foot mat in the bathroom and bed room. Bath room was look like dirty. Otherwise food was very good, staffs are very polite, friedly and their approach was very good.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 déc. 2023 par Anik, Gestion de l’hôtel
Dear Jagadeeswaran, Thank you for completing the survey regarding your recent stay at our property. Your business is very important to us, and we value your feedback. You are helping us deliver a superior experience for you and other guests in the future. We are really sorry for the cleanliness of your room and bathroom. We hope you will come back and see us again soon. If I can be of assistance in the future, please don't hesitate to contact me. Thank you again for taking the time to complete the survey. We appreciate your loyalty to our brand.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 déc. 2023 sur Expedia
コルカタ空港に近い利便性で利用。インドのタリーをここで初めて食べる。美味しかった。ホテル内にBARもありよかった。朝食もあるので良い滞在になった。
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 déc. 2023 par アニック, Gestion de l’hôtel
親愛なるタカユキ様当施設での最近のご滞在に関するアンケートにご協力いただきありがとうございます。 あなたのビジネスは私たちにとって非常に重要であり、私たちはあなたのフィードバックを大切にしています。 今後、お客様と他のゲストに優れた体験を提供できるよう、皆様のご協力をお願いいたします。 近いうちにまたお会いできることを願っております。 今後もお役に立てることがございましたら、お気軽にご連絡ください。 アンケートにご協力いただきまして、重ねて御礼申し上げます。 当社ブランドに対するご愛顧に感謝いたします。
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 nov. 2023 sur Expedia
Convenient to airport, and very clean, especially compared to other hotels in area.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 déc. 2023 par Anik, Gestion de l’hôtel
Dear John, Thank you for completing the survey regarding your recent stay at our property. Your business is very important to us, and we value your feedback. You are helping us deliver a superior experience for you and other guests in the future. We hope you will come back and see us again soon. If I can be of assistance in the future, please don't hesitate to contact me. Thank you again for taking the time to complete the survey. We appreciate your loyalty to our brand.