Note fondée sur 30 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,1 Propreté de la chambre
3,3 Service et personnel
3,1 Confort de la chambre
3,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 13 févr. 2024 sur Expedia
Good atmosphere
par un voyageur
Publié le 21 mars 2023 sur Expedia
Was okay
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 avr. 2023 par KAKALI, Gestion de l’hôtel
THANKS FOR YOUR KIND FEEDBACK
par un voyageur
Hopeless Hotel
Publié le 7 janv. 2023 sur HotelsWe arrived late for a quick transit, and the reception claimed there was no reservation for us, despite me showing the email and app confirmations. Finally, they gave us 2 rooms, at a different rate, and we were escorted to some rather run-down, musty rooms on the top floor. The phones didn’t work, so we had to come down to place an order for room service. Food was okay. Breakfast buffet included, but starts only at 8:00am, ridiculously late for a hotel near the airport. We had to leave for our morning flight by 7:00am. Overall, a hopeless hotel. I’d give it zero stars if I could, maybe even negative stars.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 févr. 2023 par F.O.M(KAKAL), Gestion de l’hôtel
THANKS FOR YOUR KIND FEEDBACK AND SORRY TO SAY YOUR FACING PROBLEM DURING CHECKING TIME.PLEASE VISIT AGAIN HOPE BETTER SERVE NEXT TIME.
par un voyageur
Publié le 9 déc. 2018 sur Hotels
par un voyageur
値段相応にまともなホテル
Publié le 13 mai 2018 sur Hotelsインドでは珍しく特に不満は感じなかった。
Recommandé
pour Événement personnelpar un voyageur
Publié le 17 mars 2018 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 mai 2018 par Mr Das, Gestion de l’hôtel
Dear guest thanks for sharing your review please recommend our hotel to your family and friends and please visit again at our property .
Recommandé
pour Événement personnelpar un voyageur
Need to explain before hand about the facilities a
Publié le 3 mars 2018 sur HotelsWhat one has to pay for and what's in the package
Don't embarrass customers.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 mai 2018 par Mr Das, Gestion de l’hôtel
Dear guest,
We couldn't understand your grievances please explain us so that we can take the matter positively .
par un voyageur
Publié le 28 déc. 2017 sur Hotels
par un voyageur
Value for money
Publié le 27 nov. 2017 sur HotelsConvenient thing is to be close to Airport and easy to find out it due to the adjacency of the main road but everything to by for eat and drink, even no complimentary water.
Room looks clean for the Renovation recently but some facilities are broken still. But Staffs are kind. Anyway value for the money
par un voyageur
Publié le 5 sept. 2017 sur Hotels