Note fondée sur 42 évaluations de clients

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3,3 sur 5
3,3 Propreté de la chambre
3,5 Service et personnel
3,5 Confort de la chambre
3,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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2 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 mai 2024 sur Expedia
The condition is not so good
5 sur 5
par un voyageur de FRANKLIN SQUARE

Publié le 11 févr. 2024 sur Expedia
"Safe and sound."
5 sur 5
par un voyageur de FRANKLIN SQUARE

Publié le 30 janv. 2024 sur Expedia
safe n sound
5 sur 5
par un voyageur de FRANKLIN SQUARE

Publié le 28 janv. 2024 sur Expedia
safe & sound
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 janv. 2024 sur Expedia
Several issues with this property. No hot water. Upon turning the water to hot all I received was a loud noise like a car engine coming from inside the wall. The room came with no toilet paper and when I asked for toilet paper (late a night was when I discovered the error) the service person on the phone said to wait an hour as the storage room was locked. I waited an hour and he never showed or returned call. Never received toilet paper! The lock for the room was patched together and looked as though it had been broken into numerous times. I ended my stay a day early and took a loss just to get out of this unsafe place. Its in a great error but not worth the risk of getting something stolen or dealing with lack of basic amenities like hot water.
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 24 déc. 2023 sur Hotels
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 16 déc. 2023 sur Hotels
2 sur 5
par un voyageur de Johannesburg

Publié le 7 nov. 2023 sur Expedia
Property needs better upkeep. Also, very dirty rooms.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 25 août 2023 sur Expedia
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 août 2023 sur Expedia
Not good
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 sept. 2023 par MANAGER, Gestion de l’hôtel
SORRY MAM WE WILL TRY TO IMPROVE OUR SERVICE