Note fondée sur 294 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 sur 5
85 % des clients le recommandent
4,5 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 oct. 2023 sur Expedia
Très belle chambre c'est comme une suite, deux étages, chambres de bain et salle d'eau, plage en face de l'hôtel, déjeuner excellent, tout est au top.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 sept. 2023 sur Expedia
Great hotel, with amazing pool and mountain city views
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 sept. 2023 par Irena Šimunić, Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Noemie,Thank you for taking the time to share your positive experience at Aminess Hotel Liburna! We are delighted to receive your perfect 5/5 rating and appreciate your kind words.It's fantastic to hear that you found our hotel to be great and that you enjoyed the amazing pool and mountain city views. Providing our guests with a memorable and enjoyable experience is our top priority, and we're thrilled that you had such a positive stay.We appreciate your feedback and hope to have the pleasure of welcoming you back to Aminess Hotel Liburna in the future. If there's anything specific you loved about your stay or if there are areas where we can improve, please feel free to share.Thank you for choosing our hotel, and we look forward to the opportunity to host you again.Best regards,Irena Simunic
4 sur 5
par un voyageur de Québec

Publié le 13 juin 2023 sur Expedia
3,5 étoiles plutôt que 4 étoiles. Emplacement correct, l'hôtel est plus vieux qu'il n'apparaît sur les photos, la propreté est correcte mais sans plus (les tapis sont vieux et auraient besoin d'un bon lavage), certains draps étaient tachés, la vaisselle au petit déjeuner était parfois sale. La piscine est petite mais agréablement placée pour la vue sur la mer et la vieille ville. Le coût du stationnement est raisonnable (3 euros la journée), l'hôtel est à environ 10-15 minutes à pied pour aller dans la vieille ville, belle vue sur la vieille ville de notre balcon, petit déjeuner copieux. L'accueil par Mme Suzanna était froid et plutôt condescendant, ça a mal débuté notre séjour. Nous avions l'impression de déranger. C'est dommage car sa collègue Mme Daniela était très gentille. Nous recommandons cet hôtel mais il ne faut pas avoir des attentes trop élevées.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 juin 2023 par Irena Šimunić, Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Adrien,Thank you for your feedback and thank you for visiting us.We appreciate your overall assessment of our hotel, and we understand that your experience fell short of your expectations. We apologize for any inconveniences you encountered during your stay. Our hotel is indeed classified as a 3.5-star property, and we strive to provide a comfortable and enjoyable experience for our guests.Regarding the appearance, we understand that the hotel may appear older than depicted in the photos. We continuously work on maintaining and updating our facilities to ensure they meet the highest standards of comfort and aesthetics.We apologize for any cleanliness issues you encountered, particularly with the carpets and some stained sheets. We take cleanliness seriously, and we will address these concerns with our housekeeping team to ensure that our standards are consistently met.We appreciate your positive comments about the pleasant location of our pool, offering a view of the sea and the old town. It's also great to hear that you found the cost of parking reasonable and enjoyed the substantial breakfast.We are concerned to hear about your experience with our receptionist, Mrs. Suzanna. We apologize for any cold or condescending behavior you perceived. We will address this matter with our staff to ensure that all guests are greeted warmly and respectfully. We're glad that Mrs. Daniela provided you with a more positive experience.Thank you for recommending our hotel, although we understand that it may not meet everyone's high expectations. We appreciate your feedback, as it helps us improve and provide a better experience for our guests. If you have any further comments or suggestions, please feel free to share them with us.Kindest regards,Irena SimunicHotel Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 août 2021 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 nov. 2021 par Aminess Liburna Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Dear Isabelle, thank you for your review. Kind regards, Aminess Liburna Hotel Management
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 août 2021 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 nov. 2021 par Aminess Liburna Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Dear Philippe, thank you for your review. Best regards, Aminess Liburna Hotel Management
4 sur 5
par un voyageur

Moyen

Publié le 24 sept. 2020 sur Hotels
Nous avons été transférés au Port9 resort suite à la fermeture du Liburna. L’hôtel est très sympa, la suite junior est top. La restauration de l’hôtel est déplorable, loin de service 4 étoiles français. La réception est non accueillante. Attention la piscine est non chauffée.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 nov. 2021 par Hotel Liburna management, Gestion de l’hôtel
Dear Jonathan, thank you for your review.
5 sur 5
par un voyageur

Génial

Publié le 20 août 2020 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 août 2020 par Tereza, Gestion de l’hôtel
Thank you.
5 sur 5
par un voyageur

Excellent hotel

Publié le 7 août 2020 sur Hotels
Très bel hôtel de construction récente avec des prix raisonnable pour une famille. Belle situation et très belle chambre. Un bel endroit pour découvrir Korcula. Le personnel est très agréable.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 août 2020 par Tereza, Gestion de l’hôtel
Dear Philippe, thank you for your review.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 oct. 2019 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 oct. 2019 par Tereza, Gestion de l’hôtel
Dear guest thank you for your review
5 sur 5
par un voyageur

Hotel ideal pour visiter Korcula.

Publié le 13 sept. 2019 sur Hotels
Hotel magnifique, tout refait à neuf. Très bon petit dejeuner. Nous avons été surclassés dans une grande suite. Personnel très sympa. Je recommande
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 sept. 2019 par Tereza, Gestion de l’hôtel
Dear Christian, thank for your review.