Note fondée sur 21 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,9 sur 5
100 % des clients le recommandent
3,8 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
3,4 Confort de la chambre
3,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 oct. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 nov. 2022 par Lisa, Gestion de l’hôtel
Hi, Norsarah! We are sad to see that you are not satisfied with our services. Be assured, we will strive day and night to ensure a comfortable stay in the future. Regards, Lisa
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 25 sept. 2022 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 juill. 2022 sur Expedia
Agak selesa katilnya....cuma tandas harus dibersihkan dgn lebih details sbb rasa berlumut bila Masuk tandas..... Lain2 okay
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 août 2022 par Ammy, Gestion de l’hôtel
Hai, terima kasih kerana berkongsi pengalaman anda dan maklum balas berharga dengan kami. Kami akan cuba yang terbaik untuk memberikan pengalaman hebat pada penginapan anda yang seterusnya. Salam, Amelia.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 avr. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 avr. 2022 par Joey, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for rating us positively, Azha! We will endeavour to keep it up. Have a nice day. Regards, Joey
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 oct. 2020 sur Hotels
Toilet is dirty
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 oct. 2020 par Bella, Gestion de l’hôtel
Sorry for the inconvenience, Please consider the issue of cleanliness as an off case, as this is one of our basic requirements to serve our guests with. Do give us a chance to host you again and we will make sure that you experience the comfort and hospitality we are known for. Regards, Bella!
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 sept. 2020 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 oct. 2020 par Leo, Gestion de l’hôtel
Hi, Amirul! We are sorry to know that you are not fully satisfied with our services. Be assured, we will try our best to make sure your future visits are more comfortable and relaxing. Regards, Leo
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 sept. 2020 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 sept. 2020 par Ammy, Gestion de l’hôtel
Thanks for the positive rating, Raymond! Hope to welcome you again soon. Regards, Leo
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 févr. 2020 sur Expedia
Room a bit small bit suitable for solo traveller. Overall just nice.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 févr. 2020 par OYO, Gestion de l’hôtel
Hi, Thank you so much for the positive rating. It seems that you are not completely satisfied with our services, we have highlighted the matter to our relevant team to ensure a comfortable and relaxing stay in the future. Regards, Kevin
4 sur 5
par un voyageur de Kuala Lumpur

Publié le 29 janv. 2020 sur Expedia
Please make wifi covering more coverage to all room
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 janv. 2020 par OYO, Gestion de l’hôtel
Hi, Thank you so much for the positive rating. It seems that you are not completely satisfied with our services, we have highlighted the matter to our relevant team to ensure a comfortable and relaxing stay in the future. Regards, Kevin
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 déc. 2019 sur Expedia
Check in time is stated to be 2pm. I arrived at 2:45pm and my room was still not done yet until 3:15pm. This was my only concern for the room. Other than that it was an excellent comfortable sleep.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 déc. 2019 par Zara, Gestion de l’hôtel
Thank you for rating us, We have duly noted your feedback and ensure better services in the future. Regards, Zara