Note fondée sur 553 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 sur 5
82 % des clients le recommandent
4,1 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
4,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 juill. 2024 sur Expedia
Sa fait l’affaire pour une nuit d’escale mais pas plus
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 août 2024 par Azimin Ibrahim, Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear linda,Thank you for taking the time to share your feedback regarding your recent stay at Perdana Kota Bharu. We appreciate your honest review and are glad to hear that our hotel served as a suitable option for your one-night stopover.We understand that different travelers have varying needs, and we strive to cater to all of our guests as best as possible. If there's anything specific we could have done to enhance your experience, we would be grateful for your suggestions. Your insights are invaluable to us as we continually work to improve our services.We hope to have the opportunity to welcome you back in the future and provide you with an even more pleasant experience.Warm regards, Azimin IbrahimHotel ManagerPerdana Kota Bharu Hotel
3 sur 5
par un voyageur

bon petit déjeuner

Publié le 17 févr. 2020 sur Hotels
hôtel d affaires et non balnéaire par contre petit déjeuner très copieux et varié
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 oct. 2022 par Nik Adura, Gestion de l’hôtel
Dear Michel, Thank you for your review. We always aim to deliver a great experience. We are gutted when we miss the mark! Thanks for taking the time to bring this to our attention. We will use the feedback to make us better and to ensure this doesn’t happen again.Warm Regards,The ManagementPerdana Kota Bharu
5 sur 5
par un voyageur de Bordeaux

Très bien

Publié le 10 août 2018 sur Hotels
bien situé, petit dejeuner avec un très grand choix, chambre vaste avec tout le confort .J'y retournerai lors d'un prochain séjour. Jaccuzi en panne .
3 sur 5
par un voyageur

Hôtel 5 étoiles mais qui a perdu de sa splendeur

Publié le 28 mars 2018 sur Expedia
L’h Est bien situé à côté d’un marché de nuit où nous nous sommes régalés Juste une nuit pour rejoindre Perhentian island donc ok Personnel sympa Petit déjeuner gargantuesque Attend un rafraîchissement de ses chambres situé niveau 1
5 sur 5
par un voyageur

Très bien, excellent rapport qualité- prix

Publié le 25 mai 2017 sur Hotels
Excellent service , personnel très efficace Check in et Check out rapide Très belle chambre confortable et très propre.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 juin 2017 par Nik, Gestion de l’hôtel
Dear Sir, Thank you for staying with us and your review. Glad you enjoyed your stay and We'd love to have you back . Regards The Team at Hotel Perdana Kota Bharu
5 sur 5
par Raghda de Paris

Parfait pour une nuit d'escale

Publié le 13 févr. 2016 sur Hotels
Hotel parfait. Personnel tres professionnel et très gentil. Buffet très bon et diversifie. La ville ne vaut pas le détour. Mais parfait pour une nuit d'escale pour aller au jetty
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 avr. 2016 par Nik, Gestion de l’hôtel
Dear Raghda, Thank you for staying at Hotel Perdana Kota Bharu and your review. We hope you enjoyed your stay and look forward to welcoming you back to Hotel Perdana Kota Bharu.
4 sur 5
par Antonin

Bien situé

Publié le 20 août 2015 sur Hotels
Hotel bien situé et très agréable. Belle piscine et petit déjeuner varié
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 août 2024 par Azimin Ibrahim, Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear JEONGSOO, Thank you for choosing Perdana Kota Bharu. We look forward to seeing you again soon. Feel free to contact us directly if you have any additional comments or suggestions to share.Warm Regards,Azimin Ibrahim Hotel Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 août 2024 sur Expedia
Easy to find, well located and friendly staff
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 août 2024 par Azimin Ibrahim, Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear simon,Thank you for sharing your positive feedback about your recent stay at Perdana Kota Bharu. We are delighted to hear that you found our location convenient and our staff friendly and accommodating. Our top priority is providing our guests with an exceptional experience, and we are thrilled that we could meet your expectations. Your kind words serve as an encouragement to our team to continue delivering outstanding service.We look forward to welcoming you back on your next visit to Kota Bharu.Warm regards,Azimin IbrahimHotel Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 août 2024 sur Expedia
マットレスの縫い目にトコジラミのような虫の死骸を発見したので部屋の交換を頼んだら、すぐに換えてもらえました。水栓やトイレの据付が悪く、根本からグラグラしていました。朝食バイキングは良かったです。
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 août 2024 par Azimin Ibrahim, Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Hideshi Nishimura,Thank you for sharing your feedback regarding your recent stay with us at Perdana Kota Bharu. We sincerely apologize for the inconvenience you experienced with the unforeseen insect in the seam of the mattress and the issues with the faucet and toilet. Please be informed that immediate action has been taken on the same day and our pest control team has thoroughly addressed these concerns.Despite the inconvenience, we are glad to hear that our team promptly accommodated your request to change rooms and you enjoyed our wide breakfast buffet spread. Your comfort and satisfaction are our top priorities, and we are committed to continuously improving our services. We appreciate your understanding and sincerely look forward to welcoming you back in the future. Warm regards, Azimin IbrahimHotel Manager