Note fondée sur 15 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2,9 sur 5
57 % des clients le recommandent
2,8 Propreté de la chambre
2,5 Service et personnel
2,8 Confort de la chambre
2,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 5 juill. 2022 sur Expedia
2 sur 5
par un voyageur

fine place, no service and double booking.

Publié le 4 févr. 2019 sur Hotels
The Apartment was fine, It was not clean but ok. We were instructed to pick-up the key and that went well, but in the apartment it was stated that we should have had 2, i Kontaktet the kontaktperson that we only had one and got no respons. The worst thing was on the night before your departure where at 11.45 pm 6 men came in in the apartment because they also had a key and a reservation. This is under no circumstances acceptable.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 févr. 2019 par EN, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. We will look into the situation.
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 7 janv. 2019 sur Hotels
2 sur 5
par un voyageur de Malaysia

Publié le 27 oct. 2018 sur Expedia
2 days before the booking date, my family got accident and couldnt go there. Hoping for refund since its emergency situation and already provide a proof to them. Unfortunately no consideration from their side
1 sur 5
par un voyageur

Ok

Publié le 20 juill. 2018 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 22 juin 2018 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 16 mai 2018 sur Expedia
2 sur 5
par un voyageur de Kuala Lumpur

Location is very nice, close to the beach and shop

Publié le 18 avr. 2018 sur Expedia
The stay at the premis is not satisfactory. Sofa seats are dirty. TV remote not working. Only one airconditioning remote control is useful for all rooms. Worse still, one of the toilet bowl🚽doesn't flush properly. The dirty water/waste comes up instead. Luckily we only stayed for one night. Management does not respond to complains satisfactorily.
4 sur 5
par Masatoshi

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 19 août 2017 sur Hotels
1 sur 5
par hyejin

사기당한기분.

Publié le 17 mai 2017 sur Hotels
사진과 달라요. 가구며 주방 거실 모두 사진과 많이 다릅니다 이정도면 사기에요. 도저히 잘 수 없어서 주변에 다른 호텔로 옮겼어요. 환불받을 수 있다면 환불받고 싶네요