Note fondée sur 234 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,9 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
4,1 Confort de la chambre
4,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par Ourdia
Hotel mal entretenu loin de tout
Publié le 3 mai 2017 sur HotelsQue dire? Nous y avons séjourné 3 nuits. Hotel très où plutôt trop isolé. Loin de tout. Au milieu des bidonvilles. ..
L'accès wifi n'est disponible que dans le lobby.
Les chambres sont très mal entretenues, le ménage n'est pas fait tous les jours. La moquette au sol n'est jamais aspiree et il y a plein d'aureoles !
Le petit déjeuner est très restreint au niveau du choix.
Pour toutes ces raisons je ne recommande pas
par un voyageur
Publié le 8 janv. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 31 déc. 2023 sur Hotels
par un voyageur
Good value but dry hotel
Publié le 21 juill. 2023 sur HotelsAn okay hotel with reasonable amenities. Be aware that there is no alcohol in this hotel despite the ‘mini bar’. Staff lovely and very helpful. Limited options for vegetarians especially at breakfast
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 juill. 2023 par Raia Hotel, Gestion de l’hôtel
Dear Annie, Thank you for sharing your fantastic review of our hotel. We are glad to know that you had a wonderful stay and enjoyed our great people, great service, and great location. We truly value your recommendation. We look forward to welcoming you once again to Raia Hotel.
par un voyageur
Publié le 22 févr. 2023 sur Hotels
Quiet area. Need to go further to get food.
par un voyageur
Publié le 8 févr. 2023 sur Expedia
One of the staff is not friendly when i asked for late check out.
par un voyageur
Kind and clean
Publié le 3 janv. 2023 sur HotelsThe flight schedule was changed urgently, so we temporarily tied up one night at this hotel. The hotel was very clean and convenient.
par un voyageur
Publié le 1 mars 2020 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 mars 2020 par Nadhirah, Gestion de l’hôtel
Dear Mohamad,
Thank you for taking time giving us rating. We hope we can serve you better for your next stay.
par un voyageur de Penang
Publié le 3 févr. 2020 sur Expedia
Bathrooms need more cleaning. Rooms are ok. Staff are very helpful.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 févr. 2020 par Ardy, Gestion de l’hôtel
Thank you for sharing your experience from your stay.
We are sorry that we failed to make your visit as enjoyable as it could have been. Cleanliness and hygiene are two of our highest priorities, and we take feedback like this very seriously.
I have spoken to my Executive Housekeeper and our Housekeeping team to review our cleaning procedures and to make sure this does not happen again.
Once again, thank you for your constructive review. Please do give us a call, and we would be delighted to have you again with us..
par un voyageur
Publié le 29 janv. 2020 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 févr. 2020 par Nadhirah, Gestion de l’hôtel
Thank you for your rating, we are highly appreciate it.