Note fondée sur 58 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,3 sur 5
75 % des clients le recommandent
3,5 Propreté de la chambre
3,7 Service et personnel
3,2 Confort de la chambre
3,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur de Aulnay-sous-Bois

Publié le 4 oct. 2023 sur Expedia
Fait l’affaire pour quelques nuit. Un peu dur à trouver au premier abord mais bien situé.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 oct. 2023 par Ava, Gestion de l’hôtel
Merci de nous avoir évalué positivement, Fatima! Il est tellement décourageant de voir notre précieux invité insatisfait de nos services. Nous travaillerons sûrement sur les retours partagés pour improviser nos services à l’avenir. Bonne journée à venir :) Cordialement, Ava
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 8 oct. 2023 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 juill. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 août 2023 par Eva, Gestion de l’hôtel
Hi, Hariani! We are pleased to know you had an awesome stay with us. Your precious words of appreciation meant a lot to us, hope to serve even better soon. Regards, Eva
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 juill. 2023 sur Expedia
Overall our 1 night stay in this hotel is good minus the unfriendly staff on duty (upon check-in n check-out) and the walking distant from the nearest lift to the hotel lobby. A bonus from me for the beautiful leaves felt decoration along the wall to my room. Recommend for unfussy lodger.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 août 2023 par Eva, Gestion de l’hôtel
Hi, Yacob! Thank you for rating us and for the valuable feedback. We have forwarded the matter to our relevant team for ensuring your future stays are up to the mark. Regards, Eva
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 29 févr. 2020 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 janv. 2020 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 janv. 2020 par OYO, Gestion de l’hôtel
Hi, Michael! Thank you for taking out your valuable time to rate us. It seems that you are not completely satisfied with our services and we will surely put in our best effort to keep up with your expectations in the future. Regards, Kevin
1 sur 5
par un voyageur

Very poor

Publié le 26 janv. 2020 sur Hotels
very poor condition
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 janv. 2020 par OYO, Gestion de l’hôtel
Hi, Sorry for the trouble faced. We have duly noted your feedback and will ensure better services in the future. Have a nice day ahead :) Regards, Kevin
2 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 27 juin 2019 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 11 mai 2019 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

We were there

Publié le 28 avr. 2019 sur Hotels
The room was small, but clean. The bed and pillow were old and uncomfortable. The room itself has the bare basics and no window. The shower was powerful and excellent. There is no hot kettle in the room so you must walk to the outside of the lobby everytime you want cold or hot water. The tv had only one movie channel in english, and the tv screen was like a desktop pc monitor. The staff was very helpful, and it was easy to use Grab from that location. It is a short walk across the street to the mall for food, but the selections in western food are severely limited. All the surrounding shops are chinese or very spicy. The wifi was dicey, and frustrating.