Note fondée sur 67 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,1 Propreté de la chambre
3,5 Service et personnel
3,0 Confort de la chambre
2,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur de Paris
Simple, petit et central
Publié le 6 avr. 2016 sur Expedia
Pour : L'emplacement, wi-fi, personnels
Contre : La taille des chambres
Emplacement : Tout
Hotel très bien placé au centre de Hong Kong. Très pratique pour découvrir la ville à petit budget. Cependant les voyageurs doivent être avertis les chambres sont très petites, suffisante pour avoir un pied à Hong-Kong et seulement pour dormir. Très bien pour les backpakers, les autres passeront leur chemin.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 mai 2016 par Harry , Gestion de l’hôtel
Dear guest
Thanks for the great review, And in Hong Kong maximum guesthouse are small that is practical difficulties. We hope you choose Everest Hostel again in your next Hong kong trip.
par un voyageur
Publié le 18 sept. 2024 sur Expedia
Very bad experience, the environment is very bad, there are cockroaches, the quilt is not changed, the whole body is itchy after sleeping, the service attitude is also very bad, the public security is also bad, a very failed stay
par un voyageur
看似衛生,但很不清潔
Publié le 11 mai 2024 sur Hotels有3,4隻蟑螂在床上
par un voyageur
Publié le 19 févr. 2024 sur Expedia
The property is tucked away in a huge office block in the heart of Kowloon. It is very cramped as is the whole building but it's clean and couldn't be in a better location, right in the heart of Kowloon, a short walk from the metro and ferry.
Overall, reasonable value for money.
par un voyageur
Publié le 21 janv. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 22 sept. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 déc. 2023 par Jhe, Gestion de l’hôtel
Thank you Mr. Daniel for staying with us. Hope to see you here again.
par un voyageur
Publié le 8 mars 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 mars 2022 par Shiv kumar, Gestion de l’hôtel
Dear guest thank you for your valuable feedback .
par un voyageur
Publié le 3 mars 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 mars 2022 par Shiv kumar, Gestion de l’hôtel
Dear guest,
As you give us feedback we’ll try to do best in the future.
Thank you
Shiv kumar
par un voyageur
Publié le 26 févr. 2020 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 févr. 2020 par jot, Gestion de l’hôtel
Dear guest,
thank you for your valuable feedback.
par un voyageur
Publié le 18 avr. 2019 sur Expedia
I could not contact anyone there. I rang the bell and no one open the door. So bad. I had to go to another hotel.