Note fondée sur 915 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Bad service
Publié le 31 août 2023 sur HotelsThey don’t want to change the reservation one week before , for emergency i have to change the dates for only three days . I came to the hotel, it was empty , a lot of rooms available , i call everybody (hotels.com) they say it will be possible but the The hotel don’t want to change my reservation.
Pure nastiness . It’s a shame for a 5* hotel , you make me lose 500€uros but it’s Ok
Suite à une urgence personnelle j’ai dû changer mes dates de séjour , ils n’ont pas voulu modifier ma date alors que j’ai contacté une semaine à l’avance et que l’hotel est VIDE . Pure méchanceté !!
Je n’imagine même pas le service
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 sept. 2023 par Harbour Grand Kowloon Management, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest,Thank you for choosing to stay with us, and we appreciate you taking time to give us the feedback. We will look into the areas you mentioned immediately and share your comments with our concerned department for continued improvement. Thank you again and we look forward to welcoming you back in the future.
par un voyageur
Très bon et grand hôtel
Publié le 13 mai 2023 sur HotelsRéservé juste pour une nuit. Nous avons été upgradés sur une chambre supérieure. L'hôtel est très grand mais très bien organisé, avec une vue imprenable sur le port et un accès aisé à TST
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 mai 2023 par Harbour Grand Kowloon Management, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest, Thank you for choosing to stay at our hotel and taking time to share your feedback with us. We are delighted to learn that your stay with us was wonderful and that you enjoyed the stunning harbour view of your room. We look forward to welcoming you back next time.
par un voyageur
Très bien
Publié le 2 nov. 2019 sur HotelsTrès bien. Seule remarque négative: le prix du buffet extraordinairement élevé pour diner.
par un voyageur
Publié le 28 sept. 2024 sur Expedia
The only thing we did not like was the checking... staff was busy with the checkouts and did not bother offering us nay options as we arrived early.
They were quite rude, telling us a number of times... check in 3 pm.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 oct. 2024 par Harbour Grand Kowloon Management, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest, Thank you for choosing to stay at our hotel and taking time to share your feedback with us. We look forward to welcoming you back next time.
par un voyageur
Publié le 27 sept. 2024 sur Expedia
冇水供應
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 oct. 2024 par 九龍海逸君綽酒店管理層謹啟, Gestion de l’hôtel
尊敬的客人:感謝您入住九龍海逸君綽酒店。根據香港政府今年4月起生效的新法例,香港所有酒店都不能向客人免費提供塑膠瓶飲用水即及即棄塑膠洗漱用品。感謝您為環保出一分力,讓我們一同守護地球。敬祝安康!
par un voyageur
Publié le 26 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 sept. 2024 par Harbour Grand Kowloon Management, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest, Thank you for choosing to stay at our hotel and taking time to share your feedback with us. We look forward to welcoming you back next time.
par un voyageur
Publié le 25 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 sept. 2024 par Harbour Grand Kowloon Management, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest, Thank you for choosing to stay at our hotel and taking time to share your feedback with us. We look forward to welcoming you back next time.
par un voyageur
Publié le 24 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 sept. 2024 par Harbour Grand Kowloon Management, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest, Thank you for choosing to stay at our hotel and taking time to share your feedback with us. We look forward to welcoming you back next time.
par un voyageur
Publié le 24 sept. 2024 sur Hotels
Loved the hotel but the breakfast was awful. This made us rethink our return stay and have booked else where.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 sept. 2024 par Harbour Grand Kowloon Management, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest, Thank you very much for sharing this review. Your valuable feedback is most helpful as it serves to identify areas in which we can further improve of our services.Thank you once again for choosing us and we sincerely hope that we will have the pleasure of welcoming you back to the hotel in the near future.
par un voyageur
Publié le 24 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 sept. 2024 par Harbour Grand Kowloon Management, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest, Thank you for choosing to stay at our hotel and taking time to share your feedback with us. We look forward to welcoming you back next time.