Note fondée sur 987 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,9 sur 5
90 % des clients le recommandent
4,0 Propreté de la chambre
4,0 Service et personnel
3,9 Confort de la chambre
3,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 nov. 2018 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 nov. 2018 par Virginia Hui, Gestion de l’hôtel
Thank you for your support. Please rest assure that we will continue to optimize our facilities and service. We do look forward to welcoming you back in the not too distant future. Yours sincerely, Virginia Hui Director of Marketing Communications
2 sur 5
par un voyageur de PARIS

hôtel ne mérite pas 4*

Publié le 9 sept. 2018 sur Expedia
Pour : La situation géographique...
Contre : A rénover, surtout le système de climatiseur.
Emplacement : La gare "HUNG HOM" est pratique pour se rendre directement à "LUOHU" en 45mn, ville frontalière de la Chine.
La Chambre est très petite et vétuste, avec 2 grandes valises, on ne peut plus circuler dans la chambre. Odeur d'humidité, très désagréable. Changer de chambre avec la terrasse, un peu plus grande et plus chère en espérant avoir de l'air frais, mais la chambre est froide, si on ouvre la porte pour sortir sur la terrasse, cela crée une condensation immédiate, il y a plein de l''eau qui goutte sur les murs et au dessus des meubles, les vêtements sont humides, on est condamné à rester avec la porte fermée. Quel mésaventure !
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 sept. 2018 par Virginia Hui, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to share your comments. Please accept our apologies for not meeting your expectations. Please rest assured that we have shared your comments with the department head concerned for future improvements. We do look forward to welcoming you back in the not too distant future. Yours sincerely, Virginia Hui Director of Marketing Communications
4 sur 5
par un voyageur

So so

Publié le 2 mai 2018 sur Hotels
Lost in the middle of nowhere the hotel is quite old, better deal available. I'll know for next time
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 mai 2018 par Virginia Hui , Gestion de l’hôtel
Thank you for your support. Please rest assure that we will continue to optimize our facilities and service. We do look forward to welcoming you back in the not too distant future. Yours sincerely, Virginia Hui Director of Marketing Communications
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 mai 2024 sur Expedia
Walking to and from this property is a bit of a nightmare. You need learn a very specific route otherwise you will get lost in a jumble of buildings and walkways that are very confusing to navigate.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 13 avr. 2024 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 17 mars 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Your choice of hotel

Publié le 26 janv. 2024 sur Hotels
Came HongKong to watch Twins concert at the coliseum and boy, this hotel is a stone throw away from the concert hall. Super convenient and also a stone throw away from the MTR. Will be my first choice in the future if I’m coming for another concert. Front desk staffs are pretty friendly and can converse well in English and mandarin too.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 7 déc. 2023 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 nov. 2023 sur Expedia
I was locked inside the room as their door lock was malfunction after I put on the door knob latch at night. Call housekeeping but they also could not open the knob. I had to wait till they called another guy for assistance. I think the hotel knew there was a problem as when I checked in late around 8pm, a guy came to the door to see if my room card worked or not. Anyway, this incident made me not too satisfied especially the morning I had an appointment to go to.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 13 nov. 2023 sur Hotels