Note fondée sur 550 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,1 sur 5
79 % des clients le recommandent
4,2 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
3,9 Confort de la chambre
4,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 août 2019 sur Expedia
La chambre est basique mais propre. Serviettes et draps non changés pendant les 5 nuits de notre séjourv plus que limite.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 août 2019 par Lam, Gestion de l’hôtel
Dear guests, we are very sorry for the bad experience. About the guests who stayed here for many nights. We cleaned the room every day for the tenants who have already stayed. For example, floor disinfection and garbage disposal. New toiletries or add new daily necessities. About bed linen. Because Hong Kong advocates environmental awareness. We are no different from hotel groups. If you do not need special requirements to replace the sheets, we generally do not take the initiative to replace them. If you encounter any problems that require our assistance during the stay, you can always contact us and we will deal with them in the first time!
2 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 11 août 2024 sur Expedia
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 mars 2024 sur Expedia
Old rundown need a serious repairs. Way overpriced. Another websites in Hong Kong on the day of was only charging 60 USD while we spent over 200 USD on Expedia. And that was booking it for today we booked this six months in advance. It was major construction in the building going on during the day a lot of noise. Dirty and unsafe. The only thing that was good about it was the location.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 mars 2024 par lam, Gestion de l’hôtel
Dear guest, our room is clean and tidy. It's not as bad as you say. You're not telling the truth. You have taken the smallest room (single room) and compared it with the largest room you booked (quadruple room). You have a great deal of anger because of this. Because the same room type can not produce such a big difference. Please don't blame us for your own mistakes. Regarding the maintenance of the exterior wall, we are usually not in the room during the day, which is a building maintenance project and is indeed unavoidable.
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 26 févr. 2024 sur Expedia
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 févr. 2024 sur Expedia
部屋の中に小さな虫が沢山いました。 部屋に冷蔵庫が無いので棚に飲み物を置いたら虫がいっぱい集まってました。
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 janv. 2024 sur Expedia
冷氣機噪音較大
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 janv. 2024 par lam, Gestion de l’hôtel
尊敬的客人,如果您在入住的過程中遇到任何問題,請隨時與我們反饋,我們會第一時間為您解決問題!因為退房後再投訴並無實際意義。謝謝!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 janv. 2024 sur Expedia
at 1507 Room 6 water spills on the floor when you take a bath.. but other than that Ms. NG is so nice and accomodating .. we arrived at the place at 2:30AM because a lot of people is in HKIA Immigration. And when we are about to go home .. she let us sit in her office to wait for our companions to the airport.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 janv. 2024 par Lam, Gestion de l’hôtel
Thank you for your recognition and appreciation, we will immediately start to improve your feedback problems! We also look forward to your visit again! (Looking forward to your five-star review.)
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 26 oct. 2023 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 20 oct. 2023 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 juill. 2023 sur Expedia
鄰近旺角朗豪坊,位於彌敦道,要求不高的話算幾好
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 juill. 2023 par lam, Gestion de l’hôtel
七月已至,一年已過半,仲夏已來臨。願所有美好,如期而至,所有的不好,隨風飄散!(期待您的5星滿分好評!)