Note fondée sur 114 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
1,6 Propreté de la chambre
1,8 Service et personnel
1,6 Confort de la chambre
1,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
À fuir.. Un cauchemars à 350 euros la nuit
Publié le 3 mai 2019 sur HotelsSale, limite insalubre. Accueil odieux. Un ascenseur pour tout l immeuble donc 15 min d attente à chaque passage. Chambres affreuses. Valeur 15 à 20 euros la nuit mais sûrement pas 350 e comme nous, avons payé. C est du vol
par un voyageur
Catastrophique
Publié le 11 févr. 2019 sur HotelsPour commencer l’accès aux appartements se fait via de minuscules ascenseurs j’ai passé entre 20 et 30 min à attendre l’ascenseur pour monter ET descendre.
Il n’y a pas de serviettes dans la chambre.
L’eau chaude est présente que sur créneaux 3h le soir, 3h le matin.
par un voyageur
Publié le 5 oct. 2018 sur Hotels
Disappointed, small room, reception unpolite
par un voyageur
Publié le 20 nov. 2023 sur Expedia
ok
par un voyageur
Publié le 8 juin 2022 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 3 juin 2020 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 28 déc. 2019 sur Expedia
There charge me extra when I was there and it was not informed to me before hand
par un voyageur
Dirty. Lots of hidden charges.
Publié le 4 déc. 2019 sur HotelsThe rooms are super dirty. Please do not book.
1.I dont recommend you to stay here. Also, there are a lot of hidden charges. The published price is very different from the actual cost. Upon arrival, you'll be charged extra that will cost you even more than what you paid upon booking online.
2. Room type. The room we booked was different from the room presented on site.
We ended up booking another room from another hostel. I don't want you to go through the same hassle as my friends did.
Also, don't let the front desk guy fool you. Be careful. Travel with caution. Please dont book at all.
par un voyageur de 香港
Publié le 17 nov. 2019 sur Expedia
什麼都要後加付款,結果係付多好!廁所要另外收費,毛巾清潔品要另外收費,環境又不舒適,連付加費一起與其他較好酒店差不多
par un voyageur
Publié le 6 nov. 2019 sur Expedia
I didn't like everything. Especially, the staff named Rose. She was not accommodating and over pricing. Tho, there's one staff that you can properly approach with your concerns, it's the old lady. I didn't got the chance to know her name but she was so kind. The room that Rose gave us was not comfortable, not clean, and the bed is for one person only (we booked for 2 persons and 1 Kid). We stayed there for 4days but no one cleaned and no one changed our bed and pillow cases and no towels available after all of these Rose, charged us with service charge.