Note fondée sur 939 évaluations de clients

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4,1 sur 5
84 % des clients le recommandent
4,1 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,1 Confort de la chambre
3,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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4 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 janv. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 janv. 2024 par Gerhard Aicher Area General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Valuable Guest,Thank you for your review. We are glad that you had a pleasant stay at Marco Polo Hongkong Hotel.We look forward to welcoming you again soon!Best regards,Gerhard AicherArea General ManagerMarco Polo Hotels - Hong Kong
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 sept. 2019 sur Hotels
Nous n'étions dans cet hôtel que pour quelques heures avant de prendre le vol du retour. Nous avons eu la chambre à 9h30 du matin; elle était grande, propre et très bien équipée. Le personnel était charmant et efficace.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 oct. 2019 par Marco Polo Hongkong Hotel, Gestion de l’hôtel
Dear Valuable Guest, Thank you for your review. We are glad that you had a pleasant stay at Marco Polo Hongkong Hotel. We look forward to welcoming you again soon! Best regards, Dalip Singh General Manager Marco Polo Hotels - Hong Kong
4 sur 5
par un voyageur

Bien situé, bon rapport qualité prix

Publié le 22 avr. 2019 sur Hotels
Arrivé très tard dans la nuit, 2:00AM, la réceptionniste a eu des difficultés à trouver ma réservation. De fait j’ai été surclassé dans une très grande chambre .
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 avr. 2019 par Marco Polo Hongkong Hotel, Gestion de l’hôtel
Dear Valuable Guest, Thank you for your review. We are glad that you had a pleasant stay at Marco Polo Hongkong Hotel. We look forward to welcoming you again soon! Best regards, Dalip Singh General Manager Marco Polo Hotels - Hong Kong
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 avr. 2019 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 avr. 2019 par Marco Polo Hongkong Hotel, Gestion de l’hôtel
Dear Valuable Guest, Thank you for your review. We are glad that you had a pleasant stay at Marco Polo Hongkong Hotel. We look forward to welcoming you again soon! Best regards, Dalip Singh General Manager Marco Polo Hotels - Hong Kong
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 nov. 2018 sur Hotels
Chambres petites et vieillissantes, salle de bains étriquée. Au coeur de Kowloon, l’hotel est souvent bondé, à l’heure du check-in et check-out particulièrement. Petit déjeuner varié mais cher pour la qualité. Il y a mieux pour ce niveau de prix.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 nov. 2018 par Dalip Singh, Gestion de l’hôtel
Dear Jose, Thank you for taking the time to share your experience with us. We sincerely apologize if your overall staying experience fell short of your expectations during your recent visit. Please rest assured that we always strive for improved guest satisfaction and maintain the highest service standard at all times. Once again, please accept our apologies for the shortcomings. We hope we can continue to have your support and we look forward to serving you better in the future. Best regards, Dalip Singh General Manager Marco Polo Hotels – Hong Kong
5 sur 5
Recommandé
pour Tout le monde
par un voyageur

Hôtel très bien situé

Publié le 7 mars 2016 sur Expedia
Très bel hôtel Personnel accueillant et très disponible
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 oct. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 oct. 2024 par Gerhard Aicher Area General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Valuable Guest, Thank you for taking the time to share your experience with us. We sincerely apologize if your overall staying experience fell short of your expectations during your recent visit. Please rest assured that we always strive for improved guest satisfaction and maintain the highest service standard at all times.Once again, please accept our apologies for the shortcomings. We hope we can continue to have your support and we look forward to serving you better in the future.Best regards,Gerhard AicherArea General ManagerMarco Polo Hotels – Hong Kong
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 oct. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 oct. 2024 par Gerhard Aicher Area General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Valuable Guest,Thank you for your review. We are glad that you had a pleasant stay at Marco Polo Hongkong Hotel.We look forward to welcoming you again soon!Best regards,Gerhard AicherArea General ManagerMarco Polo Hotels - Hong Kong
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 oct. 2024 sur Hotels
พนักงานเคาน์เตอร์check in แย่มาก
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 oct. 2024 par Gerhard Aicher Area General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Valuable Guest, Thank you for taking the time to share your experience with us. We sincerely apologize if your overall staying experience fell short of your expectations during your recent visit. Please rest assured that we always strive for improved guest satisfaction and maintain the highest service standard at all times.Once again, please accept our apologies for the shortcomings. We hope we can continue to have your support and we look forward to serving you better in the future.Best regards,Gerhard AicherArea General ManagerMarco Polo Hotels – Hong Kong
3 sur 5
par un voyageur de Aurora

Publié le 4 oct. 2024 sur Expedia
I send the comment to your company. About first day we check in the room is very smoke smell. Cannot sleep whole night on 25thSept2024. I ask the money back for that day. Never receive Email from your company.please follow up.as big company not responsibly
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 oct. 2024 par Gerhard Aicher Area General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Valuable Guest, Thank you for taking the time to share your experience with us. We sincerely apologize if your overall staying experience fell short of your expectations during your recent visit. Please rest assured that we always strive for improved guest satisfaction and maintain the highest service standard at all times.Once again, please accept our apologies for the shortcomings. We hope we can continue to have your support and we look forward to serving you better in the future.Best regards,Gerhard AicherArea General ManagerMarco Polo Hotels – Hong Kong