Note fondée sur 936 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 sur 5
4,4 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 janv. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 janv. 2024 par Julian Wipper, General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for leaving us a rating. We all look forward to welcoming you back real soon.
5 sur 5
par un voyageur

Top hôtel

Publié le 2 déc. 2023 sur Hotels
Une equipe géniale ! Une qualité de service exceptionnelle !!!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 déc. 2023 par Julian Wipper, General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your nice compliments and we all cannot wait to welcome you back soon.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 oct. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 nov. 2023 par Julian Wipper, General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for leaving us a rating and we all cannot wait to welcome you back real soon.
3 sur 5
par un voyageur

Si vous avez un autre choix, passez votre chemin

Publié le 17 avr. 2023 sur Hotels
Propreté à désirer, et un mauvais service. Le personnel est limite voir désagreable avec le client, il ne cherche pas de solution à vos demandes et le service est globalement mauvais. Je me permets de dire que le personnel est limite raciste, et je pense que c'est la culture du management de l'hôtel. Lors de notre arrivée, la douche était pleine de cheveux et la propreté de la chambre n'était pas correcte.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 avr. 2023 par Julian Wipper, General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to share your feedback with us. Our heartfelt apologies for the unpleasant experience during your stay, and we thank for your comments which are most useful while we strive for continuous improvement. We are also grateful to have reached out to you and to address your concerns in person. We hope to have another opportunity to welcome you all back, and to offer you a most pleasant experience you truly deserve.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 déc. 2021 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 déc. 2021 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you and we hope to welcome you back soonest.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 août 2024 sur Expedia
Thank you for your hospitality.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 août 2024 par Julian Wipper, General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your great compliments. We all cannot wait to welcome you back real soon.
2 sur 5
par un voyageur

Room and corridor outside room smell of smoke

Publié le 14 août 2024 sur Hotels
Room 1109 is terrible, smell of smoke is so strong no matter how much air freshness you spray. The entire room and bathroom smell so smoky and corridor outside the room also smell smoky.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 août 2024 par Julian Wipper, General Manager, Gestion de l’hôtel
We're most concerned to hear about your unpleasant experiences during your stay. We'd appreciate it if you can please reach out to our Duty Manager, so that we can conduct a thorough investigation and to address to your concerns directly. Thank you again for taking the time to share with us your feedback. We all hope to have another opportunity to welcome you back, and to offer you a most enjoyable stay experience you truly deserve.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 août 2024 par Julian Wipper, General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your kind rating. We all look forward to welcoming you back soon.
5 sur 5
par un voyageur

Hotel mit schönem Ausblick

Publié le 13 août 2024 sur Hotels
Tolles Hotel mit sehr freundlichen Mitarbeitern. Die Zimmer mit Loungezugang sind exclusiv. Leckere Cocktails und Hors d‘oeuvres sind hier inklusive.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 août 2024 par Julian Wipper, General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for sharing your great experience. We all look forward to welcoming you back next time you are in town.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 août 2024 sur Expedia
良かった。
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 août 2024 par Julian Wipper, General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your great compliments. We all cannot wait to welcome you back soon.