Note fondée sur 922 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 sur 5
4,4 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 janv. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 janv. 2024 par Julian Wipper, General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for leaving us a rating. We all look forward to welcoming you back real soon.
5 sur 5
par un voyageur

Top hôtel

Publié le 2 déc. 2023 sur Hotels
Une equipe géniale ! Une qualité de service exceptionnelle !!!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 déc. 2023 par Julian Wipper, General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your nice compliments and we all cannot wait to welcome you back soon.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 oct. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 nov. 2023 par Julian Wipper, General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for leaving us a rating and we all cannot wait to welcome you back real soon.
3 sur 5
par un voyageur

Si vous avez un autre choix, passez votre chemin

Publié le 17 avr. 2023 sur Hotels
Propreté à désirer, et un mauvais service. Le personnel est limite voir désagreable avec le client, il ne cherche pas de solution à vos demandes et le service est globalement mauvais. Je me permets de dire que le personnel est limite raciste, et je pense que c'est la culture du management de l'hôtel. Lors de notre arrivée, la douche était pleine de cheveux et la propreté de la chambre n'était pas correcte.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 avr. 2023 par Julian Wipper, General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to share your feedback with us. Our heartfelt apologies for the unpleasant experience during your stay, and we thank for your comments which are most useful while we strive for continuous improvement. We are also grateful to have reached out to you and to address your concerns in person. We hope to have another opportunity to welcome you all back, and to offer you a most pleasant experience you truly deserve.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 déc. 2021 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 déc. 2021 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you and we hope to welcome you back soonest.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 sept. 2024 sur Expedia
除了入住是房間的準備及安排過程有些意外及不太滿意之外, 升級房間十分舒適。 小小設施問題如洗手盤去上較慢及花灑的水的力度及固定方向的問題外, 大致良好!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 sept. 2024 par 總經理 韋哲仁, Gestion de l’hôtel
我們非常感謝您的支持及意見,並期待很快歡迎閣下重臨,謝謝。
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 sept. 2024 sur Expedia
The hotel is very nice but the location is not convenient. Next time I would choose a hotel closer to a metro station. Breakfast was ok. Restaurant at the hotel was expensive. I booked a Harbour view room and the upgrade I got was the same room but on the 7th floor with a partial view.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 sept. 2024 par Julian Wipper, General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for sharing your experience and comments. We hope to have the opportunity to welcome you back in the near future.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 sept. 2024 par Julian Wipper, General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for the great rating. We all cannot wait to welcome you back real soon.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 sept. 2024 par Julian Wipper, General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for the great rating. We all cannot wait to welcome you back real soon.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 sept. 2024 sur Expedia
A long time ago, finer hotels would greet you and follow up with you and if one returned numerous times (like we have) they followed up with you and made sure you were taken care of. Edmund is a treasure in our opinion. I have stayed here 5 times in 3-4 months, and if I ever have any type of request, Edmund makes it happen. Other hotel employees may use the scripted "we will do our best and it is based on other factors, etc". Well, if I am flying from San Francisco to Hong Kong, I'm exhausted and want my to be taken care of, I'm going to want results. Thank you Edmund! It is because of employees like this that we will stay more times and hopefully for many years to come. Thank you for standing up above and beyond and taking charge! Xie xie ni! Daniel C
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 sept. 2024 par Julian Wipper, General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your unfailing support and we are thrilled to learn how Edmund has once again left a lasting impression with his genuine hospitality. Thank you for your great compliments, and we all cannot wait to extend our warmest welcome to you next time you are in town.