Note fondée sur 7 évaluations de clients

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3,3 sur 5
50 % des clients le recommandent
4,1 Propreté de la chambre
3,3 Service et personnel
4,0 Confort de la chambre
3,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 15 nov. 2019 sur Hotels
4 sur 5
par THIERRY

Publié le 11 nov. 2017 sur Hotels
hôtel simple et pas chère à coté de l’aéroport taxi chère pour aller à l’aéroport vu la distance dans les 500 bt
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 févr. 2024 sur Hotels
Room was clean
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 févr. 2024 par Nittaya., Gestion de l’hôtel
Thank you very much. If the hotel provides any service errors,we apologize.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 févr. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 févr. 2024 par Nittaya., Gestion de l’hôtel
Thank you for staying at hotel. If the hotel provides any service errors,we apologize.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 oct. 2023 sur Expedia
A perfectly decent budget hotel. Located within walking distance to the temple and also a 200 baht Grab Taxi ride to the airport is an option.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 oct. 2023 par Nittaya., Gestion de l’hôtel
Thank you very much.
1 sur 5
par un voyageur

Don’t bother

Publié le 10 janv. 2019 sur Hotels
I traveled here solo. When I arrived I noticed that this property is a standalone hotel with no enemities nearby. The ONLY reason I booked this hotel because of its close proximity to the airport (8 minuets). However, when I asked the receptionist for assistance to book a taxi to the airport, he quoted a charge that is 4 or five times the amount that legally should be charged for this fare. (Quoted: 500 baht). On my request that he consults another taxi company, he stated that this is the ONLY one available. After I expressed my dissatisfaction the manager materialised and “negotiated” the prise down for me (still not to the reasonable amount that should be charged!). I felt that the receptionist of this hotel took adavanage of my situation, showed no compassion or willingness to assist. I believe Hotels.com should not support this kind of behaviours that make costumers feel completely taken advantage of and ripped off.
3 sur 5
par un voyageur de กรุงเทพ

รอบคอบก่อนเข้าพัก

Publié le 18 mars 2018 sur Expedia
พนักงานมีมารยาทดีค่ะ แต่มีความสับสนในการเช็คอุปกรณ์เป็นอย่างมาก โทรตามหาไดร์เป่าผมทั้งที่ไม่ทราบว่ามี โทรมาถาม2 รอบให้เช็คของ (เป็นความสะเพร่าในการเช็คของก่อนเข้าห้องพักของเจ้าของห้องเอง) หากจะเข้าพักให้พนักงานขึ้นไปและเช็คของด้วยค่ะ นอกนั้นดีนะคะ ความสะอาดดี