Note fondée sur 55 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,6 sur 5
83 % des clients le recommandent
3,7 Propreté de la chambre
3,7 Service et personnel
4,0 Confort de la chambre
3,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 8 févr. 2017 sur Hotels
2 sur 5
par un voyageur

Could not sleep... we were literally in the parkin

Publié le 7 oct. 2016 sur Expedia
Noisy room Rude staff Do not rent à superior room. You wont be sleeping! Thé pictures have been taking probably years ago. With no expectation youll still be disapointed.
2 sur 5
Recommandé
pour Tout le monde
par un voyageur

ACCUEIL

Publié le 26 août 2014 sur Expedia
Hotel tres bien situé dans la ville. Très belle piscine et personnel sympathique
4 sur 5
Recommandé
pour Tout le monde
par un voyageur de paris

Favorable

Publié le 22 août 2014 sur Expedia
Piscine superbe personnel adorable bon en placement a recommander
4 sur 5
par Martine de Ile de la Reunion

Publié le 23 sept. 2013 sur Hotels
Nous avons prolongé de 2 nuits supplémentaires car l'hôtel est très bien situé, en retrait de la route principale mais accès direct aux restaurants et boutiques. Les chambres sont spacieuses et bien entretenues et je vous conseille les chambres avec accès direct sur la piscine depuis sa terrasse privée. le personnel est très accueillant, mais pour le centre de Spa et massage il est préférable d'aller en ville ou les tarifs sont moindres. Seul bémol : ne pas chercher l'hôtel dans le centre de KRABI, mais a AONANG BAY situe a 20 kms ! Pour nous l'hôtel était très très bien et nous le conseillons
5 sur 5
par Didier de Montpellier

Excellentissime

Publié le 28 août 2013 sur Hotels
Nous avons séjourné deux fois 4 jours au Nagapura. A chaque fois ce fut un vrai plaisir, sans aucune ombre au tableau. L'emplacement est idéal, les chambres très confortables, et surtout l'hotel est silencieux. La gigantesque piscine permet à tout le monde d'en profiter, la salle de muscu est tres bien équipée, et le personnel est vraiment super sympa! Le tout pour un prix low season plus que raisonnable...
5 sur 5
par Didier de Montpellier, France

Excellent!!!!

Publié le 17 août 2013 sur Hotels
Excellent emplacement, personnel aux petits soins, piscine gigantesque, salle de muscu top.....que demander de mieux à ce prix là? En ce qui nous concerne nous n'avons pas frequenté le restau donc pas d'avis la dessus mais vraiment c'est un super choix, un peu en retrait de la plage et du bruit...
1 sur 5
par un voyageur

Old Hotel with the dirtiest Hotel pool

Publié le 22 janv. 2024 sur Hotels
Dont be fooled by the name or their pictures. Booked a swimup room, but the pool was super dirty. The entire resort had its prime long ago, and they dont care at all which is a shame since it has alot of potential
4 sur 5
par un voyageur

Fine rom og basseng og hyggelig betjening

Publié le 25 mars 2020 sur Hotels
Var der kun en natt så fikk ikke sjekka ut renholdet eller frokosten, da vi reiste veldig tidlig. Men generelt sett et fint hotell, veldig fint stort basseng med bar i bassenget. Fine store rom og hyggelig personale. Rett ved KoDam som er den beste thai restauranten i Ao Nang. Litt unna Ao Nang stranda, som trekker litt ned, men koster kun 100 Bhat med tuktuk ned til byen så ikke noe stort problem. Hvis vi skal ha en natt eller to i Ao Nang igjen så booker vi oss nok inn på dette hotellet.
3 sur 5
par un voyageur

Noe skuffende til 4 stjerner

Publié le 8 mars 2020 sur Hotels
Vi har bodd på RAMADA i 3 dager.Vi har flere ganger sett på hotellet som et barnevennlig sted, der vi kunne tenkt oss å ta med hele familien. Og nå bestemte vi oss altså for å teste lokalitetene. Det er et hotell som ligger fint til, tilbaketrukket fra hovedveien sin støy og larm. Stort basseng med åpen poolbar. Veldig vennlig betjening. Store rom. Men, for det er dessverre et stort men. Vi sjekket inn på rom i andre etg med utsikt mot poolen. Vi hadde ikke vært der lenge før vi merket mugglukt. Det var gjennomslag av mugg fra badeveggen. Sorte skjolder langs betongveggen. Resepsjonisten ble hentet inn, og vi fikk straks byttet rom, da vedkommende kjente lukten selv. Selv det nye rommet er ikke bra, men bedre. Her er det flere hull gipstaket etter vann fra airconditionen. Også her fuktskjolder på veggen mot badet. Sengene var store, men veldig hårde, om ei uvanlig . Så gjelder det renhold. Trapper og trappevegger kan ikke være seriøst vasket på år! Det ligger et inngrodd lag med skitt over alle overflater. I matsalen var det tydelig at inventaret kanskje kunne trenge en omgang, sokkelen på skapene hadde tydeligvis ikke tålt vannsøl. Frokosten var imidlertid fin. Veldig bra omelett. Dessverre ingen bacon. Uansett er 4 stjerner langt å overdrive. Vi forlanger mer av et hotell i den klassen. Kanskje en svak 3. Vår vurdering på skalaen poeng blir 4, på grunn av hyggelig betjening og god frokost, ikke på grunn av lokalitetene forøvrig. Her bør Wyndham gruppen gjøre en innsats.