Note fondée sur 15 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,1 sur 5
100 % des clients le recommandent
4,3 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
3,8 Confort de la chambre
3,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 9 févr. 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Very close to beach

Publié le 1 mars 2023 sur Hotels
Very close to beach, motorbike rental available to get to Ao Nang/Krabi town. The lady running the hotel is very helpful and friendly. Spacious rooms and good a/c. Chilled area with restaurants and a 7/11 close by.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 2 janv. 2023 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

nice place, decent value for a 2 star hotel

Publié le 2 mars 2020 sur Hotels
I stayed in down a bit too late attending the 2020 NAGA festival and couldn’t get a long boat back to Railay Island like the fool I am. The room was clean, ac worked well, and street noise was plentiful from passing cars. All in all great value but like a motel or truck stop - it serves a purpose and it’s not luxurious.
5 sur 5
par un voyageur de Hagen Hohenlimburg

Publié le 17 févr. 2020 sur Expedia
Wir waren jetzt zum 3. mal hier und es war wieder mega. Es liegt schön zentral , 5 Minuten bis zum Strand 🏖 und man kann auch Roller mieten in der Unterkunft und damit nach Aonang fahren ca. 20 Minuten. Wir hatten diesmal Freunde mit die auch total begeistert waren. Es passt alles vom Personal bis hin zu den Zimmer sehr sauber frische Bettwäsche alle 2 Tage 👍👍 Wir kommen nächstes Jahr wieder 👌weil alles super ist hier vorallem das Personal kümmert sich wirklich um alles 👍
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 févr. 2020 par Siam, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for staying with us. A lovely and enjoyable guest all the time with us. We wait for welcome back again.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 févr. 2019 sur Expedia
Wir waren jetzt zum 2. mal da und es war wieder spitze einfach alles Sauberkeit, Freundlichkeit , Service.
1 sur 5
Recommandé
pour Événement personnel
par un voyageur

Absolutely Not, Worst Experience in Thailand

Publié le 12 mars 2018 sur Hotels
I've never left a bad hotel review and as a person who has lived in Thailand for 4 years I am accustomed to language barriers and what money can get you. This is a budget hotel for the area but that's no excuse, not for room C2 which smells like a sewer. I could not change rooms since they were fully booked and although the staff tried to dump some stuff down the shower and toilet drains this room should be closed until a proper plumber comes and fixes the problems in the pipes. No one should be paying any price to try to sleep in a room that smells so putrid. Gross! The boss said that due to the smell she would help arrange taxi for me at a lower cost the next day, however there was no reaching her by phone the next morning. The boss was nice, I will say that, but really, they should not be renting that room out at all. The front desk woman is of absolutely no help and should not be in the service industry. Horrible experience.
1 sur 5
par Håkan

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 6 janv. 2018 sur Hotels
5 sur 5
Recommandé
pour Tout le monde
par un voyageur de Croatia

Nice hotel. Super friendly staff.

Publié le 30 déc. 2017 sur Expedia
Staff members are great. They helped us with getting the best deal for day tours and transportation to the next location in Ko Lanta.
4 sur 5
par Preecha

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 25 oct. 2017 sur Hotels