Note fondée sur 325 évaluations de clients

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4,7 sur 5
4,8 Propreté de la chambre
4,6 Service et personnel
4,7 Confort de la chambre
4,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 24 mai 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Wonderful hotel

Publié le 26 févr. 2024 sur Hotels
Very clean. Spacious rooms. Awesome spa. Delicious breakfast.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 déc. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 janv. 2024 par QM, Gestion de l’hôtel
Dear Philippe, Let me thank you for taking your time to write opinion about AC Hotel by Marriott Kraków. We are very glad to see such a high score of points after your visit. We are looking forward to host you during your next visit in Kraków. With kind regardsTomasz KrawczykQuality Manger
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 déc. 2023 sur Expedia
Le profissionalismo du personnel
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 déc. 2023 par QM, Gestion de l’hôtel
Dear Eduardo, Thank you for leaving us a great review! It gives us such great pleasure to learn that overall everything about AC Hotel by Marriott Kraków ensured that you had a pleasant and comfortable stay. We look forward to welcoming you back to Kraków. Sincerely,Tomasz KrawczykQuality Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 juill. 2023 sur Expedia
Hôtel situé pas loin du centre ville et accessible en tram. Le petit déjeuner est bon et beaucoup de choix proposé. La literie est très inconfortable, on croirait dormir sur un lit gonflable. Il est temps de faire remplacer les matelas… Dans l’ensemble l’hébergement correspond à notre attente.
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 7 janv. 2023 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 déc. 2022 sur Expedia
Magnifique je recommande personnels super gentil Hôtel tout confort
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 janv. 2023 par Tomasz Krawczyk, Gestion de l’hôtel
Dear Tricot,On behalf of the entire hotel team, I want to thank you for sharing about hotel experienceIt is always encouraging to hear positive feedback, particularly when it comes from those who matter the most – you! Your feedback has been shared with all of the team as a way of celebrating the great guest experiences we delivered. Once again, I appreciate you taking the time to share your feedback.We hope to welcome you again soon.
5 sur 5
par un voyageur

Rien à redire

Publié le 1 mars 2022 sur Hotels
Foncez ! Hôtel agréable, propre, neuf, hyper beau ! Service au top, chambre grande et spacieuse, literie confortable petit déjeuner copieux et excellent ! Je recommande fortement
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 mars 2022 par Quality & Guest Relation Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Nathy, on behalf of the entire hotel team, I want to thank you for sharing about hotel experience. It is always encouraging to hear positive feedback, particularly when it comes from those who matter the most – you! Your feedback has been shared with our employees as a way of celebrating the great guest experiences we delivered. Once again, I appreciate you taking the time to share your feedback. We hope to welcome you again soon. Sincerely, Tomasz Krawczyk
5 sur 5
par un voyageur de Sandy

Publié le 4 août 2024 sur Expedia
Lovely as usual
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 sept. 2024 par QM, Gestion de l’hôtel
Dear Henry, We appreciate you taking the time to complete a survey regarding your recent stay with us. We are extremely glad that your stay meets your expectations- nothing makes us happier than a satisfied Guest. Sincerely,Tomasz KrawczykQuality Mangaer
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 août 2024 sur Expedia
Overall, it is an excellent hotel and would’ve had better ratings if the bed wasn’t so terrible. I don’t mean bad, I mean broken springs, felt like I was leaning off of the bed, got no sleep, terrible. Straight s#* . Otherwise, it’s top-tier facility with an AMAZING restaurant. However, after a day at Auschwitz and the salt mines, you need your sleep, and that wasn’t the place to get it. It’s a shame a mattress can do so much damage for a place where sleep is pinnacle.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 sept. 2024 par QM, Gestion de l’hôtel
Dear Darnell,Thank you for taking the time to share your feedback. We’re glad to hear that you found our hotel to be excellent overall and that you enjoyed our amazing restaurant.However, I sincerely apologize for the issue you experienced with the bed. This is not the standard we strive for, and I understand how important a good night's sleep is, especially after a day of exploring. Your comments regarding the mattress will be addressed with our maintenance team to ensure this is resolved for future guests.We truly appreciate your feedback and hope you will consider staying with us again so we can provide you with the exceptional experience you deserve.Best regards,Tomasz KrawczykQUality Manager