Note fondée sur 190 évaluations de clients
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3,6 Propreté de la chambre
3,6 Service et personnel
3,5 Confort de la chambre
3,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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Recommandé
pour Tout le mondepar un voyageur
Hôtel très agréable au bord de l'eau
Publié le 24 avr. 2016 sur Expedia
Pour : Proximité de la mer, attention et gentillesse du personnel
Contre : Notre chambre donnait sur le centre de plongée et un parking bruyants très tôt le matin et en journée.
Emplacement : En bordure de la petite ville de Kralendijk. L'attrait principal est la plongée, nombreux sites à proximité, la visite de l'île, lac aux flamands...
Chambres spacieuses et confortables, restauration de qualité, bar et piscine au bord de la plage.
par Daniel de Québec
Travaux en cours
Publié le 14 nov. 2013 sur HotelsL'hôtel subit présentement des rénovations. Le bâtiment dans lequel nous étions logés était terminé mais celui d'à côté nécessite des travaux assez majeurs. La chambre était bien mais manquait certaines commodités comme un téléphone, un réveil-matin, un mini-frigo, un séchoir-à-cheveux, du shampoing et une corde-à-linge. Comme la plupart des visiteurs sont là pour la plongée sous-marine, un peu plus de rangement et de commodités nécessaires au séchage de l'équipement aurait été apprécié. L'utilisation du DIve Shop situé sur le site de l'hôtel compense pour les manques de la chambre. En gros, bien mais sans plus.
par un voyageur
Publié le 12 juin 2024 sur Expedia
Las fotos no reflejan la realidad del hotel, el desayuno no lo entregaron los últimos días, no había personal para ser atentido. No arreglaron la habitación.
par un voyageur
Publié le 13 mars 2024 sur Expedia
This was the 4th year we have stayed at Eden Beach.
We enjoy the resort, the location and the snorkeling on the shore is fabulous. However, we are 75 & 71 years old and getting into the water from the rocky shore is getting more difficult every year. We are truly hoping the pier will be fixed before next winter when we plan to stay on Bonaire again.
par un voyageur
Publié le 25 déc. 2023 sur Expedia
Friendly place! quiet, clean, and comfortable.
Dive shop and dive site on property.
par un voyageur
Publié le 19 déc. 2023 sur Hotels
Verry verry goid
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 déc. 2023 par Chris, Gestion de l’hôtel
We are happy to have excelled in meeting your expectations, so that you had the best possible experience staying with usWe are the Best Value on the Beach‼Your home away from Home
par un voyageur
Publié le 7 nov. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 déc. 2023 par Chris, Gestion de l’hôtel
We are happy to have excelled in meeting your expectations, so that you had the best possible experience staying with usWe are the Best Value on the Beach‼Your home away from Home
par un voyageur
Publié le 19 oct. 2023 sur Expedia
They didn't have enough staff to man the restaurant for an evening meal. The only thing on offer was a bar snack menu. The pool was used as diving training area. We left after one night but we're unable to obtain any refund.
par un voyageur
Publié le 11 sept. 2023 sur Expedia
I missed a coffee maker or a kettle for warm water in the room.
I do not have to have breakfast, but coffee is a must!
You have to make e reservation for eating; limited options.
The room was clean, bed slept well. Room service every day contrary to what the information was given, every 2 days.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 sept. 2023 par Guest Relations Department, Gestion de l’hôtel
Hi Lilian, Thank you for your review. We are doing our very best to listen to the feedback of our clients. We added waterboilers to all the rooms now. We apologize for the inconvenience you experienced during our Food & Beverage. We currently ask clients to make a reservation, because we are a bit understaffed. We also will inform our House Keeping that they should give room service every 2 days instead of every day.We hope that despite everything you had a nice time on Bonaire.Kind regards,Guest Relations
par un voyageur
Publié le 18 juill. 2023 sur Expedia
tv js really bad. check in process is not up to par
room is nice and clean
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 août 2023 par Katinka, Guest Relations Supervisor, Gestion de l’hôtel
We're sorry that you've had such a bad experience. Since August 1st, we changed owners and staff. We hope that nobody will have an experience like yours. If you send us an email we can talk about a fitting compensation