Yachtclub Apartments Bonaire

Hôtel-résidence est tout indiqué pour découvrir le Playa

Choisissez des dates pour afficher les prix

Les mois affichés sont December 2024 et January 2025.
décembre 2024
janvier 2025

Galerie de photos de l’hébergement Yachtclub Apartments Bonaire

Piscine extérieure, parasols, chaises longues
Studio | Coffre-fort, lit d’appoint (supplément), accès au Wi-Fi (inclus)
Condo, 2 chambres | Terrasse/patio
Condo, 2 chambres | Cuisine privée | Réfrigérateur, four à micro-ondes, surface de cuisson, cafetière-théière
Extérieur

Avis

6,0 sur 10 – 

Commodités populaires

  • Bar
  • Piscine
  • Climatisation
  • Cuisine
  • Stationnement compris
  • Espace extérieur

Explorez la région

Map
BULEVAR GOBERNADOR NICOLAAS DEBROT,54, BONAIRE, BON
  • Plage No Name
    59 min à pied
  • Washington-Slagbaai National Park
    60 min à pied
  • Pasa Bon Pizza & Bar
    2 min à pied
  • Bonaire (BON-Flamingo Intl.)
    10 min en voiture

Options de chambre

Condo, 2 chambres

  • 72 m²
  • 2 chambres
  • 5 personnes
  • 2 grands lits et 1 canapé-lit (double)

Studio

  • 48 m²
  • Studio
  • 3 personnes
  • 1 grand lit et 1 canapé-lit (double)

Condo, 1 chambre

  • 24 m²
  • 1 chambre
  • 3 personnes
  • 1 grand lit et 1 canapé-lit (double)

À propos du quartier

Kralendijk

Séjour au bord de la mer.En séjournant à hôtel-résidence du quartier Playa, vous serez à moins de 5 km de Bonaire Museum et de Plage No Name. Te Amo Beach et Plage de Donkey Beach se trouvent également à moins de 10 km.

À proximité

  • Bonaire Museum - 4 min en voiture
  • Te Amo Beach - 7 min en voiture
  • Plage de Bachelor's Beach - 9 min en voiture
  • Sanctuaire des ânes de Bonaire - 12 min en voiture
  • Plage de Sorobon Beach - 21 min en voiture

Transport

  • Bonaire (BON-Flamingo Intl.) : à 10 min en voiture

Restaurants

  • ‪cuba compagnie - ‬3 min en voiture
  • ‪Between 2 Buns - ‬9 min à pied
  • ‪Karel's Beach Bar - ‬17 min à pied
  • ‪Mezze - ‬4 min en voiture
  • ‪Little Havana - ‬17 min à pied

À propos de cet hébergement

Yachtclub Apartments Bonaire

Hôtel-résidence est tout indiqué pour découvrir le Playa
A private beach is featured. There's a restaurant on site. You can enjoy a drink at the pool bar. Public spaces have free WiFi.

An outdoor pool, a terrace, and multilingual staff are also featured at Yachtclub Apartments Bonaire. Self parking is free.

Smoking is allowed in designated areas at this Kralendijk aparthotel.

  • 13 guestrooms or units
  • Cabanas on the beach (surcharge)
  • Beach lounge chairs
  • Poolside lounge chairs
  • Umbrellas for the pool
  • Front desk (limited hours)
  • Staff is multilingual
  • Storage area for luggage
  • Tour and ticket information
  • Terrace
  • Smoking in designated areas
  • Bar by the pool
  • Dining venue
Yachtclub Apartments Bonaire possède 13 climatisées dotées de : coffre-fort et cafetière-théière. Les chambres ont un patio. La cuisine est pourvue de : réfrigérateur, surface de cuisson, four à micro-ondes et coin cuisine distinct.

La salle de bain comprend : douche. Les clients peuvent accéder à Internet gratuitement par une connexion sans fil. L'entretien ménager est assuré certains jours.

Langues

Anglais, allemand

Commodités de l’hébergement

Plage

  • Plage privée à proximité
  • Cabanas sur la plage (supplément)
  • Chaises longues sur la plage

Piscine/spa

  • Chaises longues au bord de la piscine
  • Parasols au bord de la piscine
  • Piscine extérieure

Internet

  • Disponible dans l’appartement : Wi-Fi gratuit
  • Disponible dans certaines aires communes : Wi-Fi gratuit

Stationnement et transport

  • Stationnement gratuit hors site
  • Stationnement libre-service gratuit sur place

Pour les familles

  • Séjour gratuit pour les enfants (consulter les détails)

Cuisine

  • Cafetière-théière
  • Four à micro-ondes
  • Réfrigérateur
  • Surface de cuisson

Restauration

  • Un bar attenant à la piscine
  • Un restaurant

Chambres

  • Lit d’appoint : 30 USD par nuit

Salle de bain

  • 1 salle de bain privée
  • Douche

Lieux de séjour

  • Salle à manger séparée

Divertissement

  • Téléviseur

Espaces extérieurs

  • Patio
  • Terrasse

Confort

  • Climatisation

Animaux de compagnie

  • Animaux d’assistance seulement (animaux domestiques non acceptés)

Accessibilité

  • Aucun ascenseur
  • Sections fumeurs

Services et commodités

  • Assistance pour les excursions et les billets
  • Coffre-fort
  • Entreposage des bagages
  • Entretien ménager (disponibilité limitée)
  • Personnel multilingue
  • Réception ouverte à des heures restreintes

Points d’intérêt de l’endroit

  • À proximité de la mer

Activités

  • Location de scooters/cyclomoteurs à proximité
  • Location de vélos
  • Vélo de montagne
  • Kayak à proximité
  • Planche à voile à proximité
  • Plongée avec masque et tuba à proximité
  • Plongée sous-marine à proximité
  • Sentiers de randonnée ou de vélo à proximité
  • Spéléologie à proximité
  • Tours de bateau à proximité
  • Voile à proximité

Dispositifs de sécurité

  • Présence d’un détecteur de monoxyde de carbone non signalée (L’hôte n’a pas indiqué s’il y avait un détecteur de monoxyde de carbone dans l’hébergement; envisagez d’apporter un détecteur portable.)
  • Présence d’un détecteur de fumée non signalée (L’hôte n’a pas indiqué s’il y avait un détecteur de fumée dans l’hébergement.)

Information générale

  • 13 unités
  • Location de vélos

Politiques

Arrivée

Arrivée de 15 h à 23 h
Âge minimal pour l’enregistrement : 18 ans

Départ

L’heure limite de départ est 11 h.

Instructions spéciales pour l’enregistrement

Le personnel de la réception accueillera les clients pendant des heures restreintes.
Pour plus de détails, veuillez communiquer avec l’hébergement aux coordonnées indiquées dans la confirmation de réservation.
Veuillez communiquer à l’hébergement par avance l’heure d’arrivée prévue et vos horaires de vol.

Méthodes d’accès

Réception à des heures restreintes

Animaux de compagnie

  • Les animaux de compagnie ne sont pas acceptés, à l’exception des animaux d’assistance.

Enfants et lits supplémentaires

  • Children are welcome.
  • Kids stay free! Up to 2 children 12 years old and younger stay free when using existing bedding.
  • Rollaway/extra beds are available for USD 30 per night.

Types de paiement

Renseignements importants

Extras en option

Les frais et les dépôts indiqués ci-dessous seront facturés au moment de l’octroi du service, de l’arrivée ou du départ.

  • Lit d’appoint : 30 USD par nuit

Cette liste n’est peut-être pas complète. Les montants des frais et des dépôts peuvent changer et pourraient ne pas comprendre les taxes.

À savoir

Des frais par personne supplémentaire peuvent s’appliquer et varient selon les politiques de l’établissement.
Une pièce d’identité avec photo émise par le gouvernement et un dépôt en espèces, une carte de crédit ou une carte de débit pour couvrir les frais accessoires peuvent être requis à l’arrivée.
Les demandes spéciales sont sujettes à la disponibilité au moment de l’enregistrement et peuvent entraîner des frais supplémentaires. Les demandes spéciales ne peuvent pas être garanties.
Âge minimal requis pour l’enregistrement dans cet établissement durant la semaine de relâche : 18 ans
Cet hébergement accepte les cartes de crédit.
L’hôte n’a pas indiqué s’il y avait un détecteur de monoxyde de carbone dans l’hébergement; envisagez d’apporter un détecteur portable avec vous pendant le voyage.
L’hôte n’a pas indiqué s’il y avait un détecteur de fumée dans l’hébergement.
Veuillez noter que les normes culturelles et les politiques relatives aux clients peuvent être différentes selon le pays et l'établissement. Les politiques énoncées sont définies par l'établissement.
Les clients supplémentaires peuvent faire l'objet de suppléments, conformément à la politique de l'établissement.
Une pièce d’identité avec photo émise par le gouvernement et un dépôt en espèces, une carte de crédit ou une carte de débit pour couvrir les frais accessoires peuvent être requis à l’arrivée.
Les demandes spéciales dépendent de la disponibilité au moment de l’enregistrement. Elle ne peuvent être garanties et peuvent occasionner des frais supplémentaires.
    Cet hébergement est géré par un(e) hôte professionnel(le). L’offre d’hébergement est associée à des fins commerciales, professionnelles ou d’entreprise. L’âge minimal pour l’enregistrement dans cet établissement durant la semaine de relâche est de 18 ans. Cet établissement accepte la carte Visa et la carte Mastercard.

À noter

  • Jusqu’à 2 enfants de 12 ans et moins séjournent gratuitement dans la même chambre que leur partent ou tuteur s’ils utilisent les lits en place.

Hébergement également appelé

Yachtclub Apartments
Yachtclub Apartments Kralendijk
Yachtclub Kralendijk
Yachtclub Apartments Apartment Kralendijk
Yachtclub Apartments Apartment
Yachtclub s
Yachtclub Apartments Bonaire BONAIRE
Yachtclub Apartments Bonaire Aparthotel
Yachtclub Apartments Bonaire Aparthotel BONAIRE

Avis pour Yachtclub Apartments Bonaire

Avis

6,0
Note de 10 – Excellent, d’après 3 avis sur 25." "
Note de 8 – Bien, d’après 7 avis sur 25." "
Note de 6 – Acceptable, d’après 6 avis sur 25." "
Note de 4 – Médiocre, d’après 4 avis sur 25." "
Note de 2 – Terrible, d’après 5 avis sur 25." "

5,2/10

Propreté

6,0/10

Service et personnel

5,6/10

État et installations de l’hébergement

Avis

2/10 – Terrible

Jossy, Curacao

Points faibles : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Yacht Club Bonaire
it was a terrible experience we didn't get a room in the yacht club apartment but in a other premises called the loge than the next the we had to change once again and to City inn a mess We didn't stay a mess a total mess we had to book another hotel. please manage so I can get my money back. please
Séjour de 2 nuits en janvier 2018

6/10 – Acceptable

Voyageur vérifié

Points forts : Confort de la chambre
Points faibles : Propreté
nice place I never received the key for the safe the 2nd lock by at the entrance door was missing during the 1st week my apartment was cleaned twice (very nice!), but during the 2nd week it wasn't cleaned at all...

6/10 – Acceptable

Voyageur vérifié

Points faibles : État et installations de l’hébergement, confort de la chambre
It'll do in a pinch for a last minute stay
Due to an airline schedule change we had to find accommodations for 1 night. The room was clean, but the bed linen was torn, stained and too small for the bed. The mattress was stained, I checked for bed bugs but all was good on that topic. The room was dark and the lighting poor. The shower did have a hot water faucet but it took forever and then some for warm water to come. The kitchen was poorly supplied for glassware, silverware etc. If I had a do-over I'd have booked elsewhere.- if all the units are like this one I wouldn't stay here for anything more than a stop over. Now this all said, did they give us a sub-par unit because of the brief stay, and others are much better?... who knows. It was just for a short stay before a very early flight the next morning, the only thing we unpacked was p.j.'s and our toiletries. Oh the plus side there is a pool and a cozy court yard, and the restaurant Chez Madeline's is on site; also they are very close to Pasta Bon Pizza.(a favorite of ours),

2/10 – Terrible

Bart, Waddinxveen

Points faibles : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Ik had geboekt, maar moest naar andere plek
Bij aankomst niemand aanwezig, moest bellen, moest naar andere plek rijden. Ander appartement gekregen. Wel ruime kamer, maar zonder mogelijkheid buiten te zitten, ook geen zwembad. Veel jongeren aanwezig, niet ideaal in combinatie met te moeten werken.

6/10 – Acceptable

Lisa, Montreal

Points forts : Service et personnel, confort de la chambre
Price is right for basic accommodation
This was my third stay at this property. It is in a terrific location with proximity to the water while not being right on the waterfront. The studio efficiency units with a full kitchen have everything you need. The bed is comfortable and there is free WiFi. On the other hand, don't come expecting a full service hotel. These are furnished apartments where you must provide your own soap, salt and coffee. They give you fresh towels and linens a few times a week and some toilet paper but that's about it! If you know that in advance and don't expect all the frills and amenities of a hotel, you won't be disappointed. The best thing to know is that if you clearly communicate your needs to the administration, they will be happy to help. Email is often the best way to reach them even if you are onsite.

6/10 – Acceptable

Voyageur vérifié

Points forts : Confort de la chambre
Points faibles : Propreté, état et installations de l’hébergement
The room was large with lots of room.
Air Conditioning was weak, the lights were weak. Owners must not be very involved in the property.

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
The appartment was good. I liked the privacy.
The room is espacious. The kids loved the pool. I think the office has to be open till 5 or 6pm.Most question I had the boy who was working in the office don't know nothing. His work is only administration.

8/10 – Bien

Aima, Curacao

Points forts : Confort de la chambre
Points faibles : Propreté
Centrally located
It's a good appartment with perfect location. It need some maintenance but it's OK.

8/10 – Bien

Donna, Texas

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Great for families, not so much for divers
We rented the 2 bedroom apt. Rooms were huge. There was a large LR/DR/ kitchen combo. Kitchen was well furnished with a few exceptions (the only sharp knife was a very small paring knife & the electric water kettle didn't work). 'Fridge was a decent size, stove top was electric, a working coffee maker & microwave. 2 safes in the kitchen area, neither worked (we did not feel we need to use them!) Bathroom was huge, always enough warm water for showers. Bedrooms had air con that worked well, also fans in the apt. Beds a little uncomfortable. Great location, quiet at night, we felt safe the entire time. WiFi in the rooms (free) & reliable for Bonaire. There is a pool (we didn't use). Center part of the complex is a separate restaurant - a little weird walking by people sitting down to eat while you are in your diving gear! The housekeeper spoke only Spanish, but she seemed to come twice a week, with towel deliveries sort of random but we NEVER ran out of clean towels, in fact had them to spare (unusual in some apts). Now for the downside: the TV did not have sound and it was apparently something they couldn't fix - so no TV for 2 weeks (not a big issue for us, but if you had kids to entertain occasionally, it might be an issue). We parked on the side of the complex & the gate was locked at night - we had no key. For divers: rinse tank without drain / plug & gear room small with no lights. The owner was pretty responsive to issues (contacted via email).

8/10 – Bien

Johannes, akersloot

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
top tent en hele goede service en gemoedelijk
mooi appartement en hele goede service

10/10 – Excellent

kalle, Hamburg

Points forts : Service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Sehr nett und schön und nettes unaufdringliches personal. Nah am Strand.

2/10 – Terrible

chris, missouri

Points faibles : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Bait and switch
If you book at the yachts club apartments, you will be moved to a lessor hotel called the lodge without towels or toilet paper. Beware.

2/10 – Terrible

Yves, Sherbrooke

Points faibles : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
NO RESPECT FOR CUSTOMERS
First I was transfered to Eden Beach resort. The hotel is clean, staff very friendly, location is ideal, but they do not respect customers, loud music well past 10PM. If you expect a working internet then go somewhere else as it continually disconnect not only every 60 minutes as they say, but always, impossible to have a Skype conversation either video or phone. If they would respect customers and have a TRUE working internet they would received a 4.5 to 5 stars from me, but when NO RESPECT is given to customers then it is a 1 star and I will not revise my score under any circumstances

6/10 – Acceptable

Voyageur vérifié

Points forts : Service et personnel, confort de la chambre
Good location, nice pool
With a little more attention to detail, this accommodation would be fantastic. But they need to do a bit of work to ensure functional air conditioning, replaced lightbulbs, repaired window screens, and the necessities like handsoap, dish soap, dish sponge, dish towels, etc.

4/10 – Médiocre

Prosper

Points faibles : Propreté, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
No Clean Pillow Cases- Plenty of Dead Bugs
Not a resort by any means. Mosquitos squashed on walls and ceiling do not a resort make. More like an apartment in a low rent district. Clean sheets on a bed with dirty, stained pillow cases that still had the smell of cheap perfume on them. I know what musty smells like living in a beach town. This room smelled dirty and the air conditioning needed a good cleaning as well.

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
It's a really nice place to stay, me and me partner had a really great time staying there, we are thinking of staying there once again

4/10 – Médiocre

Karla, Yachtclub Bonaire

Points faibles : Propreté, service et personnel et confort de la chambre.
Pretty bad organisation and not very clean
We booked for dour people and were welcomed by a drunken guy. He told us there is no room for all of us. In the end he found a matress for us and we all got a bed. There were two tiny towels for five people. On our second day we got more towels and an unpolite remembering that we have to pay. Two people were standing in front of the appartment ready to receive our creditcard. We were able to show them that we already payed. Not very well organised and the people were pretty unpolite! For the rest it was ok.

8/10 – Bien

Jim Geary, Ormond Beach, Florida

Points forts : Service et personnel
Outstanding French/Belgian restaurant-Madeline's
Just spent 11 days in a one bedroom apartment. The apartment was very spacious. The air conditioning was inadequate but that is common in many Bonaire hotels. One air conditiioner in bedroom. No screens in any sliding glass doors, so if you open your door be prepared for mosquitoes. Office staff adequate, cleaning person came 3 times a week and provided fresh towels and washed floors.Bring your soap and wash clothes. Aparentments surround a fabulous French/Belgian restaurnat, Madeline's. Outstanding! Some of the best food in taste and presentation we have ever had. Be sure to check out nearby Eden Beach where you can rent chairs for five dollars a day and snorkle right off the beach. They also hand deliver drinks and food. Eden Beach is a five minute walk from your room. The Yatchclub pool was refreashing but lacked comfortable recliners.

6/10 – Acceptable

Voyageur vérifié

Points faibles : Service et personnel
First night was absolutely horrible!
We checked in late after an 11hr. day of traveling and the room was poorly lit and a little grungy appearing. The bed in the first bedroom was covered in little bugs so we slept in the other bedroom. There was scratching and noises coming from the ceiling, obviously there were some type of animal living in the ceiling. We called the front desk lady who said there was nothing she could do at the time. We even called other hotels but it was late and nothing else was available so we were stuck there. We were kept up all night by the noises of the animals in the ceiling and then it poured rain that night and the ceiling leaked with drops of water on my face while I was in bed! Awful! We weren't expecting much when we booked this hotel, but we were very upset that night. We were told we would not get a refund if we checked out so we demanded that something be done (can't believe we had to ask, after all our complaints the hotel should of offered a solution & at least try to rectify the situation). They moved us to another room which was a lot nicer. Just refinished, so more up to date, brighter and cleaner. No bugs, leaking ceilings, or critters (more of what we were expecting of this place). The rest of our stay here was fine without any other issues. Do not remember the room number of that first room but the second room was #9(which was a good room). We did not receive any type of compensation for that first night, but we were happy to have been moved to a better room.

4/10 – Médiocre

Torsten Block, Hannover

Points faibles : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Moskitoalarm
Unser Zimmervormieter wollte das von uns gemietete und einzig freie apartement nicht räumen, hat es dann letzten Endes in einem erbärmlichen Zustand hinterlassen. Die Putzfrau, die dann Schadensbegrenzung betrieb, hätte in europäischen Hotels keine Chance auf Einstellung. Zudem kaputte Ventilatoren, kaputte Eingangstür, verdrecktes Bad und Moskitoplage. Die Anlage an sich ist sehr schön, müsste halt nur mal vernünftig in Stand gesetzt werden.

4/10 – Médiocre

Erik, Amsterdam

Points faibles : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Mwoh

8/10 – Bien

Louis Wilson, Curacao

Points forts : Confort de la chambre
Points faibles : Propreté, service et personnel

8/10 – Bien

Lisa, Montreal, QC, Canada

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Quiet, furnished apartments.
This is a furnished apartment rather than a hotel. They provide clean sheets and towels upon arrival but no daily maid service or cute little soaps and shampoos but the price is right. There are kitchenettes with a stovetop, fridge, microwave, toaster and coffee-maker and these also have dishes and cooking utensils which are perfect to make your own meals. Comfortable sofa and plenty of cable TV channels in many languages provided a great place to be on quiet evenings in. There is a pool with chaise lounges and sunny or shady areas to settle in with a good book. You can choose air conditioning or ceiling fan to cool the room, I found the trade winds provided enough flow and never turned on the AC in early June. The location is ideal for those without a car as it sits walking distance between two beaches, Playa Lechi and the Eden Beach/Front Porch sites. Downtown and several good restaurants are also within walking distance. The restaurant onsite is not for every day but is lovely for a special occasion. This is a quiet, relaxing, place to stay with convenient facilities to rinse and store your dive gear, ample parking and a friendly, reliable staff. If you are not expecting a full-service resort hotel, you will not be disappointed.

8/10 – Bien

Lisa, Montreal

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Basic, Clean and Well-Equipped Furnished Apts.
If you go in knowing that you are getting a furnished apartment and not a hotel room, you will be amply satisfied. There are no luxury items on offer like soap and conditioner, so bring your own and bring some dish soap too! Everything is clean and the appliances work well. There are fluffy clean towels and the kitchen is well equipped but basic. The WiFi is the best I've ever had in the Caribbean! No need for tin foil or weird positions to get logged on. The pool is lovely and although it is not oceanfront, the sea is only a few minutes walk away and you cannot beat the snorkeling in Bonaire. If you want a basic, furnished room with WiFi and Cable TV and a pool…Yachtclub Apartments will suit your needs just fine.