Note fondée sur 957 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,4 sur 5
4,3 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
4,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 oct. 2024 par Hans K Driftsjef, Gestion de l’hôtel
Hei AlexanderTusen takk for hyggelig tilbakemelding, vi takker for besøket og ønsker velkommen tilbake.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 oct. 2024 par Hans K Operations Manager, Gestion de l’hôtel
Hi AnonymousThank you very much for the nice feedback following your stay with us. We thank you for the visit and hope to see you back with us very soon.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 oct. 2024 par Hans K Operations Manager, Gestion de l’hôtel
Hi AnonymousThank you very much for the nice feedback following your stay with us. We thank you for the visit and hope to see you back with us very soon.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 oct. 2024 par Hans K Driftsjef, Gestion de l’hôtel
Hei AlexanderTusen takk for hyggelig tilbakemelding, vi takker for besøket og ønsker velkommen tilbake.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 sept. 2024 par Hans K Driftsjef, Gestion de l’hôtel
hei AneaTusen takk for hyggelig tilbakemelding.Vi takker forbesøket og ønsker velkommen tilbake.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 sept. 2024 par Hans K Driftsjef, Gestion de l’hôtel
hei ThomasTusen takk for hyggelig tilbakemelding.Vi takker forbesøket og ønsker velkommen tilbake.
3 sur 5
par un voyageur

Rommet mitt var gitt bort

Publié le 22 sept. 2024 sur Hotels
Hadde booket familierom, men alle rommene var tatt, så måtte få et dårligere rom, og få kjørt inn en ekstra seng. Innsjekk tok en halv time, for at de skulle klare å finne et rom.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 sept. 2024 par Hans K Driftsjef, Gestion de l’hôtel
Hei John MagnusTakk for tilbakemeldingen fra deres opphold hos oss.Jeg beklager at det ble noe ventetid ved innsjekk. Jeg ser på bestillinen at rommet dere fikk tildelt var i samsvar med bookingen, våre rom har maks 4 sengeplasser, så her måtte vi sette inn en ekstra seng slik at alle skulle få plass. Ellers takker vi for besøket og ønsker velkommen tilbake ved neste anledning.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 sept. 2024 par Hans K Driftsjef, Gestion de l’hôtel
hei Amir PoyaTusen takk for hyggelig tilbakemelding.Vi takker forbesøket og ønsker velkommen tilbake.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 sept. 2024 sur Expedia
Top Lage, gutes Frühstück, schöner Blick auf den Hafen. Alles super.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 sept. 2024 par Hans K Operations Manager, Gestion de l’hôtel
Dear ZwicklbauerThank you very much for the great feedback and comments following your stay with us. am happy to hear that our award winning breakfast was satisfying.Thanks again for the visit, and please come back to see us soon.
5 sur 5
par un voyageur

+ und -

Publié le 21 sept. 2024 sur Hotels
rezeptionsservice war 1. klasse! die dame hat wirklich alle unsere wünsche erfüllt und sich genügend zeit dafür gelassen. das service im restaurant war dagegen schrecklich - kein gefühl für die gäste, karte erst nach nachfrage, tisch wurde nich abgeräumt (erst nach bezahlung am ausgang, da niemand mehr gekommen ist),keinen nachfrage nach getränken oder nachdpeise ... essen war jedoch gut.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 sept. 2024 par Hans K Operations Manager, Gestion de l’hôtel
Dear AnonymousThank you for the feedback following your stay with us. I am very happy to hear that our reception gave you great service. When it comes to that restaurant I will share your feedback with our service staff, this is not how we do our business. And i do apologize for the experience.We do thank you for the visit an we hope to see you back with us soon again.