Note fondée sur 8 évaluations de clients
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4,3 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,0 Confort de la chambre
4,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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par un voyageur de Philadelphia
Publié le 26 août 2023 sur Expedia
Great location.
par un voyageur
Publié le 12 juill. 2023 sur Expedia
The staff is extremely nice and helpful, especially Alba.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 août 2023 par Alba, Gestion de l’hôtel
Thank you so much dear!
par un voyageur
Publié le 21 juin 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 juill. 2023 par Fioralba from the reception , Gestion de l’hôtel
Thank you so much my dear!
par un voyageur
VERY DISAPPOINTING! ! ! A BIG NO!
Publié le 7 mai 2022 sur HotelsAN ABSOLUTE NO! Very disappointing stay. Loud music until late evening hours, poor customer service, poor English. Dirty dishes during breakfast. Milk mixed with cherry juice. The person in the reception was very rude on on top of that, we needed to pay for the bed sheet! There were 3 stained dots and we needed to pay €20 for the bed sheet. He said it was satin and it has never led next to satin sheet. Ridiculous! So be careful if you accidentally brake the glass, because they’ll ask you to pay for it! I’ll never recommend this hotel to anyone!
par un voyageur
Frühstück mit bester Aussicht.
Publié le 28 avr. 2022 sur HotelsAlles bestens, gutes Frühstück, schöne Aussicht.
Auffahrt zum Parkplatz etwas steil, aber selbst mit kleinem Mietwagen kein Problem.
par un voyageur
Publié le 20 juill. 2021 sur Hotels
Warm welcome and friendly service
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 juill. 2021 par Fioralba Reception, Gestion de l’hôtel
Dear guest!
Thank you for your review!
par un voyageur
Publié le 19 juill. 2021 sur Hotels
Sam hotel bardzo wygodny, apartamenty zgodne z opisem i zdjęciami. Trudny podjazd pod sam hotel. Codziennie te same, mało urozmaicone śniadania, z reguły jarskie.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 juill. 2021 par Fioralba Reception, Gestion de l’hôtel
Dear guest!
Thank you for your review!
Kind regards!
par un voyageur
Publié le 25 sept. 2020 sur Hotels