Note fondée sur 18 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,1 sur 5
80 % des clients le recommandent
4,2 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
3,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 janv. 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 févr. 2019 par S., Gestion de l’hôtel
Thank you for your wonderful response, sir. Hoping for you to stay at our hotel again in the near future
4 sur 5
par un voyageur

Affordable stay close to shops.

Publié le 14 oct. 2023 sur Hotels
The hotel is located on the main strip of Kuala Belait town so easy access to shops and eateries nearby. Very friendly staff. Check-in was quick. Stayed in Room 208 which accommodated three of us. Room was of an adequate size. View from the room was of the building next door. Quiet and clean. Housekeeping were quick in dealing with request for an extra set of towels. Bathroom was clean. The shower area contained a small window with venetian blind. Bed was comfortable and had a good night's sleep. It was a pleasant stay.
3 sur 5
par un voyageur de Subang Jaya

Publié le 15 sept. 2022 sur Expedia
Hotel does not provide parking spots
2 sur 5
par un voyageur de Bandar

Publié le 14 août 2020 sur Expedia
The room was clean but aircon system was terrible. Had to be moved from one room to the next. Near the end of the stay, the entire electrical system shut down and I had to walk the stairs to my room to the 6th floor. Breakfast was awful. My husband and I had half of it. The front desk staff doesn't seem to understand some of the things they're doing. An additional tax charge was incurred after Expedia already charged tax for hotel. Explanation was not clear. Not going back.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 14 juin 2020 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 févr. 2020 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 févr. 2020 par The Swiss Hotel Apartment, Gestion de l’hôtel
Thank you kindly for your review. We look forward for your next stay with our hotel!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 juin 2019 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 juin 2019 par GSA, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 avr. 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 mai 2019 par -, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback! We look forward to have you in our care again in the future
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 avr. 2019 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 mai 2019 par -, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback! We look forward to have you in our care again in the future
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 mars 2019 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 avr. 2019 par GSA, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback!