Note fondée sur 26 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 sur 5
67 % des clients le recommandent
4,0 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
3,8 Confort de la chambre
4,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 18 nov. 2019 sur Expedia
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 9 nov. 2023 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 juin 2023 sur Expedia
Chalet style accommodation. Like living in a small house. Very quiet at certain timing and on weekdays if there are no school holidays. But you will surely wake up before 6 am.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 déc. 2022 sur Expedia
I really liked the food and timeliness of the food room service. Again the food choices were really good and it arrived in a pretty short time from ordering.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 oct. 2022 sur Expedia
Well done - clean, nice smell, decent condition rooms. Staff were nice, polite, and friendly. Very close to Kuala Kangsar town - cycling distance. To improve - hot shower.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 févr. 2020 sur Hotels
Good hotel, good position Breakfast very poor
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 janv. 2020 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 févr. 2020 par Fika, Gestion de l’hôtel
Thanks for your feedback.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 janv. 2020 sur Expedia
Overall stay is comfortable. Breakfast just include Nasi Lemak, Kuey Teow, 2types of kuih and bread with coffee n Tea served.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 févr. 2020 par syafiqa, Gestion de l’hôtel
Thanks for your stay and feedback..We will improve our breakfast menu time to time.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 déc. 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 févr. 2020 par Fyka, Gestion de l’hôtel
Thanks for your feedback.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 déc. 2019 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 févr. 2020 par Fyka, Gestion de l’hôtel
Thanks for your feedback