Note fondée sur 741 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,4 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 18 août 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 août 2019 par Emma Razali, Gestion de l’hôtel
Dear Sylvain,
Thank you for staying with us during your recent trip to Kuala Lumpur and we appreciate your high rating. We look forward to serving you as our guest once again soon.
Best Regards,
Emma Razali - Operations Manager
par un voyageur
Publié le 1 avr. 2018 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 avr. 2018 par Azura Haniffa, Gestion de l’hôtel
Dear Frederic,
Thank you for your review. All of us look forward to welcome you again in future.
Best regards,
par un voyageur
Great hotel to stay
Publié le 29 janv. 2018 sur HotelsThe hotel is ideally located in the KLCC area, room is comfortable and large
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 janv. 2018 par Azura Haniffa, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,
Thank you for your review. We are glad that you enjoyed your stay with us. All of us look forward to welcome you back soon.
Best regards,
par un voyageur
Super séjour
Publié le 27 févr. 2016 sur HotelsMagnifique
par un voyageur
Pas un 5 étoiles
Publié le 16 févr. 2016 sur HotelsBon appart hotel bien situé. Service minimum.
Le petit déjeuner n'est pas à la hauteur de l'établissement. Il est très peu varié voir inexistant. J'ai commandé un room service, il était médiocre, steack brulé et aucun effort de présentation.
Allez manger aux alentours.
par un voyageur
Parfait!
Publié le 9 août 2014 sur HotelsSejour de rêve , propreté et gentillesse du personnel, à proximité de tout, vivre à la malaisienne , nous avons adoré! Tennis piscine...
par un voyageur
Publié le 16 mars 2014 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 22 juill. 2024 sur Expedia
チェックインが時間かかった以外は完璧です。
アップグレードやライトチェックアウトもしてくれましたし、また泊まりたいです。
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 juill. 2024 par Nixon, Gestion de l’hôtel
Good Day Weiya, Thank you for staying with us during your visit in Kuala Lumpur. We appreciate your feedback and perfect score ratings specially smoothed check-in process, upgrade room, late check-out, strategic location near to KLCC and etc. Thank you very much and we look forward to welcoming you again. Please continue to stay safe and have a great day. Nixon Chin/Residence Manager
par un voyageur
Publié le 19 juill. 2024 sur Hotels
The hotel as an apartment is good and had a lovely massage . The area where it really lets itself down is the breakfast . we ate there the first morning and everything is below standard including coffee which you have to pay for espresso and they don't taste nice . we did not complain but ate at Gravy Baby so don't book breakfast . PS other guests have said the same to me
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 juill. 2024 par Nixon, Gestion de l’hôtel
Good Day Paul, Thank you for staying with us during your visit in Kuala Lumpur. We appreciate your feedback and good score ratings specially our comfortability, spacious room, lovely massage, strategic location near to KLCC and etc. Please accept our sincere apology for the 3rd party breakfast experience and we will share your experience to our food partner to improve. Thank you very much and we look forward to welcoming you again. Please continue to stay safe and have a great day. Nixon Chin/Residence Manager
par un voyageur de Singapore
Publié le 17 juill. 2024 sur Expedia
N.A
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 juill. 2024 par Nixon, Gestion de l’hôtel
Good Day Zhen Wei, Thank you for staying with us during your visit in Kuala Lumpur. We appreciate your feedback and great score ratings. Thank you very much and we look forward to welcoming you again. Please continue to stay safe and have a great day. Nixon Chin/Residence Manager