Note fondée sur 823 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,8 Propreté de la chambre
3,9 Service et personnel
3,9 Confort de la chambre
3,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 15 juill. 2024 sur Hotels
Chambre infesté de cafard !!!! Odeur d’humidité dans l’hôtel À fuir !!!!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 juill. 2024 par Christina, Gestion de l’hôtel
Dear Sabrina, thank you for your feedback. We are disappointed to hear of the unpleasant experience you encountered during your recent stay with us. Please be assured that we will immediately address the pest and smell issues in the room and ensure that every effort is made to prevent such issues in the future. Our apologies to you for the unpleasant experience and we look forward to another opportunity to serve you again.Regards,Datin Christina Toh, Area General Manager
par un voyageur
Publié le 7 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 juill. 2024 par Christina, Gestion de l’hôtel
Dear Yamina, thank you for your review. We are pleased to know that you had a positive experience. Thank you for your patronage and we look forward to welcoming you back again.Regards,Datin Christina Toh, Area General Manager
par un voyageur
Publié le 15 nov. 2019 sur Expedia
je suis décue de l'hotel senteur de fumée de cigarettes dans ma chambre .
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 nov. 2019 par christina, Gestion de l’hôtel
Dear Sir/Madam, we regret to note that your recent stay experience was not to expectations. Please be assured that we will immediately address the issue to ensure it does not happen again. Our sincere apologies to you and we look forward to serving you again.
Regards,
Christina Toh, Area General Manager
par un voyageur
Publié le 6 août 2013 sur Hotels
Wifi never works, very bad customer care, restaurants too expensive and bad quality!
par Biot
Emplacement intéressant proche université
Publié le 9 déc. 2012 sur HotelsPrestation intéressante mais dénuée de charme et éloignée du centre de KL
par un voyageur de Subang Jaya
Publié le 20 juill. 2024 sur Expedia
Pest issue and some problems with lights not working but staff performance is excellent. Laundry was good. Food for breakfast need to improve more i think.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 juill. 2024 par Christina, Gestion de l’hôtel
Dear Shahril, thank you for sharing your feedback with us. We sincerely apologize for the issues which you encountered during your stay. Please be assured that we will address them to ensure that the necessary improvements are made. We thank you for your positive comments about our staff and look forward to welcoming you back again.Regards,Datin Christina Toh, Area General Manager
par un voyageur
Publié le 13 juill. 2024 sur Expedia
A close proximity to SJMC.. reasonably price with come with bfast.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 juill. 2024 par Christina, Gestion de l’hôtel
Dear Gan, thank you for your review. We are glad that you had a good stay experience with us and found our hotel's location convenient to your needs. Thank you for your patronage and we look forward to welcoming you back again.Regards,Datin Christina Toh, Area General Manager
par un voyageur
Publié le 6 juill. 2024 sur Expedia
The hotel atmosphere is quite old but still in a good shape
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 juill. 2024 par Christina, Gestion de l’hôtel
Dear Abdul Rasyid, thank you for your review. We are glad that you had a good experience with us and look forward to serving you again.Regards,Datin Christina Toh, Area General Manager
par un voyageur
Publié le 21 juin 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 juill. 2024 par Christina , Gestion de l’hôtel
Dear Sir/Madam, thank you for leaving us a perfect rating. We are glad that you had a positive experience and look forward to welcoming you back again.Regards,Datin Christina Toh, Area General Manager
par un voyageur
Publié le 20 juin 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 juill. 2024 par Christina, Gestion de l’hôtel
Dear Lisliyana, thank you for your review. We are glad that you found our hotel's quality and services up to expectations. Thank you for your patronage and we look forward to welcoming you back again.Regards,Datin Christina Toh, Area General Manager