Note fondée sur 954 évaluations de clients

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4,1 sur 5
85 % des clients le recommandent
4,1 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
4,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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2 sur 5
par un voyageur

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Publié le 26 févr. 2024 sur Hotels
Hôtel d’un autre temps Chambre avec vieille décoration Moquette tachée Salle de bain cassée Petit déjeuner très moyen (choix et goût) Dommage parce que très bien situé et fort potentiel
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 mars 2024 par IKLCC, Gestion de l’hôtel
Dear Laurent,Greetings from Impiana KLCC Hotel!Thank you for your review during your recent stay with us. We are pleased to note your positive comments on the services offered and have shared your kind words with my team who are highly appreciative of your support. For your information, your feedback on the broken bathroom and stained carpet have been addressed to our Chief Engineer and Assistant Housekeeper who have since rectified the problem.Once again, we thank you for staying with us and we look forward to welcoming you back to our hotel soon. Kind regards.The Management
1 sur 5
par un voyageur

A place to be avoided

Publié le 27 janv. 2024 sur Hotels
They didn't make me feel welcome, they behaved as if they were doing me a favor. They gave me an upgrade after pointing out that my revervation was a cheap room and it turned out that such room it was dirty. When I complained the chef of the receptionist was only dedicated to listening to my complaints and simply saying sorry. I don't recommend it at all and 1500 characters are not enough for me. just don't go
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 janv. 2024 par IKLCC, Gestion de l’hôtel
Dear Mariano,Greetings from Impiana KLCC Hotel!Thank you very much for your support and truly appreciate you taking time off to share with us your experience during your recent visit.Your constructive comments have been shared with the departments concerned for action. Please accept our sincere apologies for areas where we have fallen short.However, we hope this would not deter you from supporting us again. We value your feedback and look forward to your return.Thank you and best wishes.Kind regards.The Management
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 juill. 2023 sur Hotels
Parfait comme à chaque séjour
4 sur 5
par un voyageur

Hôtel à recommander

Publié le 15 août 2022 sur Hotels
Chambre propre, bon et très varié petit déjeuner, personnel attentif et serviable. Excellente localisation de l'hôtel à quelques pas des tours Petronas.
5 sur 5
par un voyageur

nous reviendrons

Publié le 4 août 2022 sur Hotels
Nous avons passé un excellent séjour à l'Impiana. L'hotel vient de réouvrir au tourisme international, et le service se remet en place. Nous avons apprécié toutes les attentions des uns et des autres à notre égard: réception, concierges extraordinaires, service piscine, service club et cuisiniers attentifs et respectueux. Les responsables sont présents et ouverts à la discussion. Certains détails comme la présence aléatoire du nombre de peignoirs ou de pantoufles ou même de linges expriment la réouverture du pays au tourisme tant national qu'international, les différentes équipes sont réactives à chaque remarque et à tout instant, ce qui finalement rend le séjour sympathique.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 mai 2022 sur Hotels
No Wifi available, cable connection didn’t work. Bad overall experience, breakfast lower than average, will not come again as there are much better choices in this area
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 mai 2022 par Management of Impiana KLCC Hotel, Gestion de l’hôtel
Dear Anonymous Warmest Greetings from Impiana KLCC Hotel! First and foremost, please allow us to express our sincere apologies if you were not happy with your stay at Impiana KLCC Hotel. We would also like to thank you for your review as we always appreciate hearing from our guests. We have highlighted your comments to the respective Head of Departments to take corrective measures. Please accept our sincere apologies for not meeting your expectations and we hope you will give us another opportunity to welcome you back on your next visit. Thank you. Best Regards Management of Impiana KLCC Hotel
4 sur 5
par un voyageur de Paris

Publié le 16 janv. 2020 sur Expedia
Se qui ne pas plus s'est le fait de ne pas nous avoir accordé un check out tardif à savoir 17h au lieu de 13h et ce à titre gratuit sachant que le cheking etait tardif. E nrzison d'un retard de notre vol nous dommes arrivés apres 21h. C est dommage de ne pas etre plus souple avec les clients pour des demandes de ce genre
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 mars 2020 par maya, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Warm greetings from Impiana KLCC, Thank you for your honest ratings. We would like to apologize for any inconveniences caused during your stay here and we wish to serve you better on your next stay here. We will share this review with the respective departments for future improvements in regards to the service provided. Your ratings truly mean a lot to us and we hope to welcome you on your next one here in KL. Best Wishes, The Management Impiana KLCC Hotel
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 oct. 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 oct. 2019 par Maya , Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Warm greetings from Impiana KLCC, We thank you for taking the time to review and recommend us here in this forum. We are absolutely overjoyed to hear that you had a great stay here in Impiana KLCC Hotel Kuala Lumpur. Your ratings truly means a lot to us and we are looking forward to welcome you again on your next stay. Best Wishes, The Management Impiana KLCC Hotel
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 sept. 2019 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 nov. 2019 par Maya , Gestion de l’hôtel
Dear Guest , Thank you for choosing us. We are happy to know you had an awesome stay. We look forward to have you back with us. Best Regards, Maya Guest Service Manager
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 8 juill. 2019 sur Hotels