Note fondée sur 123 évaluations de clients

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3,7 sur 5
80 % des clients le recommandent
3,8 Propreté de la chambre
3,8 Service et personnel
3,7 Confort de la chambre
3,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 2 déc. 2023 sur Expedia
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 nov. 2023 sur Expedia
House keeping is poor and surrendering does not have amy eateries or mini mart
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 22 nov. 2023 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 31 oct. 2023 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 oct. 2023 sur Expedia
Staff responsible, porperty cleanliness, location good, 👍👍👍👍
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 oct. 2023 par Reza, Gestion de l’hôtel
Dear guest,We are pleased you enjoyed your stay. Thank you for your positive feedback. Hope see you soon
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 3 juill. 2023 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 18 déc. 2022 sur Hotels
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 mars 2022 sur Expedia
1. Receptionist services are not very friendly. 2. There are no facilities provided for the OKU [disable person] such as OKU need to use the stairs from the car park to enter the hotel grounds because there is no OKU car park. 3. The stairs from the car park to the hotel grounds are not well maintained as they retain water when it rains and are slippery due to mossy surfaces. 4. There is no exemption for parking fees for guests at this hotel. 5. The vending machines for the car park are in a remote position, in the building next to the hotel and confuse the users as there are no signposts. 6. Rooms for visitors are cramped and lack of natural ventilation and the description of the visitor's room is not as advertised.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 avr. 2022 par reza, Gestion de l’hôtel
Dear Lokman, we have OKU room. we wished you have informed us in advance to guide you. we have deluxe king room which is suited for OKU .
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 sept. 2020 sur Hotels
Untrained staff, very bad hotel condition
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 sept. 2020 par Manhattan Business Hotel, Gestion de l’hôtel
Dear Eng Hee, we are sorry to hear you didn't enjoy your stay. Thank you for your feedback.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 août 2020 sur Hotels
Overall stay was comfortable, with clean bedsheet and towels, fluffy pillows and friendly staffs =D
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 août 2020 par Reza, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, we are happy you enjoyed your stay and thank you for your positive feedback.