Note fondée sur 38 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,7 sur 5
100 % des clients le recommandent
4,0 Propreté de la chambre
3,3 Service et personnel
3,8 Confort de la chambre
3,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 oct. 2024 sur Expedia
Terrible place
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 oct. 2024 par Author, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you for sharing your feedback. We're sorry to hear that your experience with us was disappointing. We'd like to learn more about the issues you encountered so we can address them. Please reach out to us at guestsupport.na@oyorooms.com so we can assist you further. Best regards, Team OYO
3 sur 5
par un voyageur

Hotel review

Publié le 22 mars 2023 sur Hotels
The room was clean, &furniture were new, but it is small. I needed to checkout before 8am, but hotel office was still closed. I had to make comeback later in the day to return key and get refund, not fun.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 août 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 août 2022 par jane, Gestion de l’hôtel
Hi, Shobana! Thanks for rating our services, please rate us again with your kind words. Looking forward to hosting you again soon with a pleasant experience. Regards, Jane!
1 sur 5
par un voyageur

Terrible Service

Publié le 27 déc. 2021 sur Hotels
Terrible Service
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 janv. 2022 par Ammy, Gestion de l’hôtel
Hi, we are sorry for finding that your experience with us was not nice. We will certainly be working on your feedback to provide you with the best possible experience next time Regards, Amelia
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 mai 2021 sur Expedia
-
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 mai 2021 par Leo, Gestion de l’hôtel
Hi, we regret the unpleasant experience you had with us. We will try to make your next stay comfortable with us with continuous improvements. Looking forward to hosting you soon with a delightful stay ahead. Regards, Alex
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 févr. 2021 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 févr. 2021 par jaime, Gestion de l’hôtel
Hi, thank you for taking out your valuable time to rate us. It seems that you are not completely satisfied with our services and we will surely put in our best effort to keep up with your expectations in the future. Regards, Jaime
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 févr. 2020 sur Expedia
Nice & clean
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 févr. 2020 par OYO, Gestion de l’hôtel
Hi, Thanks for your kind words of appreciation. Have a wonderful day! Regards, Kevin
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 févr. 2020 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 févr. 2020 par OYO, Gestion de l’hôtel
Thanks for the positive rating, Hope to host you soon :) Regards, Kevin
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 janv. 2020 sur Hotels
Simple and satisfactory stay for the price.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 janv. 2020 par OYO, Gestion de l’hôtel
Charmed to see you loved our services, Have a pleasant day ahead :) Regards, Kevin
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 janv. 2020 sur Hotels
Spacious hotel. Very clean and calm. Just had a nightmare with the parking attendants..though they didn't belong to the hotel. Yet the parking fee was quite expensive without any roof.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 janv. 2020 par OYO, Gestion de l’hôtel
Charmed to see you loved our services, Mohd! Have a pleasant day ahead :) Regards, Kevin