Note fondée sur 3 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,3 Propreté de la chambre
3,3 Service et personnel
3,5 Confort de la chambre
2,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 29 juin 2024 sur Hotels
シャワー室の扉が壊れかけてて閉めづらかった。シャワーはぬるま湯でした。時期的にOKですが。あとは値段なりでロケーションもいいと思います。
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 juill. 2024 par Joey, Gestion de l’hôtel
カズユキさん、この度のご宿泊についてお聞きして残念に思います。当ホテルでは清潔さを最優先に考えておりますので、この件はご容赦ください。またお越しいただける機会がありましたら、当ホテル自慢の快適さとおもてなしを体験していただけるよう努めてまいります。よろしくお願いいたします。ジョーイ
par un voyageur
Awful
Publié le 20 janv. 2024 sur HotelsTerrible experience. When I tried to check in, I had to wait for ages. There was no real urgency to check customers in. They could not find my booking, insisted on a booking reference number (which I had), but no avail. In addition, they insisted on paying the tourist tax, which was already paid for. I had shown proof on my booking confirmation, however that was not satisfactory. The whole experience was awful. I had planned to stay there again, due to the low cost, however I cancelled this. Never stay there again.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 févr. 2024 par Ammy, Gestion de l’hôtel
Apologies for the problems you had faced. We have made a note of your experience this time. Rest assured, we will strive in the future to ensure a great stay with us. Regards, Tim.
par un voyageur
Publié le 6 sept. 2023 sur Expedia
I like the place.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 sept. 2023 par Ava, Gestion de l’hôtel
Hi, Taisei! Thanks for your amazing words of appreciation. Words like these drive us to work even harder. Have a wonderful day. Regards, Ava