Note fondée sur 1 988 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,5 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 30 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 sept. 2024 par Bernard Sebastian, General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guests,Thank you for the wonderful review and we look forward to welcoming you back very soon. Sincerely,Bernard Sebastian
par un voyageur
Publié le 5 mars 2024 sur Expedia
On a vraiment était ravi de notre séjour au Park royal ! Une suite au 24eme étage magnifique, très spacieux, calme, lit super confortable…
Réceptioniste super chou…
Piscine au 31 eme étage agréable avec 2 jacuzzi mais dommage le système de bulles fonctionner pas aux 2 ! Je recommande fortement
Prendre absolument les taxi avec Grab !!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 mars 2024 par Bernard Sebastian, General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Jean,Thank you for the wonderful review and we look forward to welcoming you back very soon. Sincerely,Bernard Sebastian
par un voyageur
Publié le 15 oct. 2023 sur Hotels
Bien situé à 5 mn du monorail et à 2 mn du bus . Chambre immense , propre , baignoire et douche . Bien équipé. Piscine du 31 ème étage trop belle avec 2 jacuzzis top .
Petit déjeuner bien mais sans plus
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 oct. 2023 par Bernard Sebastian, General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Anne,Thank you for the wonderful review and we look forward to welcoming you back very soon. Sincerely,Bernard Sebastian
par un voyageur
Publié le 13 juill. 2023 sur Hotels
Hôtel idéalement situé. Séjour fantastique, beaucoup de visite à faire.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 juill. 2023 par Bernard Sebastian, General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Bernard, Thank you for sharing your recent feedback and while we are glad that you found the location to your liking. Looking forward to welcoming you back very soon. Kind regards Bernard Sebastian
par un voyageur
Publié le 5 mars 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 mars 2023 par Bernard Sebastian, General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Olivier,Thank you for the wonderful review and we look forward to welcoming you back very soon. Sincerely,Bernard Sebastian
par un voyageur
Nice play to stay
Publié le 11 mai 2022 sur HotelsCool place
Good location
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 mai 2022 par Bernard Sebastian, Gestion de l’hôtel
Dear Mathieu,
Thank you for the review and we look forward to welcoming you back very soon.
Sincerely,
Bernard Sebastian
par un voyageur
Publié le 29 oct. 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 oct. 2019 par Bernard Sebastian, Gestion de l’hôtel
Dear M. Abdesselam,
Thank you for taking the time to share your recent experience, and, we while note that your stay on this occasion seems to have fallen short of expectations, we do look forward to an opportunity to provide you with an improved experience on your next visit.
Sincerelyv
par un voyageur
Bien
Publié le 10 sept. 2019 sur HotelsSituation satisfaisante en ce qui concerne le centre ville (métro, centre commerciaux et restaurant)
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 sept. 2019 par Kah Hing, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest,
Thank you for your feedback and your support toward PARKROYAL Serviced Suites Kuala Lumpur! We glad that you enjoyed your stay and looking forward to welcome you again in near future!
par un voyageur
Good choice for location and family stay.
Publié le 28 déc. 2018 sur HotelsGreat location, spacious and comfortable apartment! Great for a family. Beds and bathroom are clean, but the corners, lamps, drawers, windows and other details could be cleaner! Staff was very attentive when I mentioned this. All in all a very good choice for our stay in Kuala Lumpur.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 janv. 2019 par Dayana Anuar - Front Office Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Ms Marie, Thank you very much for sharing your experiences at PARKROYAL Serviced Suites Kuala Lumpur. We are very grateful to read your kind comments and delighted that you enjoyed your experience. We also appreciate your constructive comment and would like to apologize to you for the shortfall. We have taken note on your comment made pertaining on the room cleanliness. We will be sure to forward your feedback to the relevant personnel in an effort to improve the service level and the experiences for not just yourself but all of our guests. Once again, thank you for taking the time to share your experiences with us. We hoped that you will still continue to support PARKROYAL Serviced Suites for your future visits here to Kuala Lumpur.
par un voyageur
Publié le 17 nov. 2018 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 nov. 2018 par Dayana Anuar - Front Office Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Customer, Thank you for your kind patronage at PARKROYAL Serviced, Kuala Lumpur and we greatly appreciate your time in sharing your feedback score on your stay experience with us. We have shared your feedback with our team who would continually seek ways to further enhance the stay experience of valued guests like yourself. We sincerely hope that you will give us another opportunity to be of service to you and to regain your trust in PARKROYAL Serviced Suites.