Note fondée sur 50 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,5 sur 5
93 % des clients le recommandent
3,5 Propreté de la chambre
3,8 Service et personnel
3,8 Confort de la chambre
3,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 sept. 2024 sur Hotels
Too many cockcroach in the room
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 oct. 2024 par Lisa, Gestion de l’hôtel
We are sorry to hear about your experience, Guest! Being a visitor, we expect everything is perfect. Do not worry, we have shared the feedback to our relevant team immediately to rectify the issue. We hope to serve you better in the future. Regards, Lisa
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 sept. 2024 par Harrison, Gestion de l’hôtel
Hi, Teck! Thank you for taking your precious time to check us out. We apologize for the disappointment and we will surely make every effort to keep to your standards in the future. Regards, Tim
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 sept. 2024 par Noah, Gestion de l’hôtel
Thanks for the positive rating, Zamzuri! Hope to welcome you again soon. Regards, Noah
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 juill. 2024 sur Expedia
Cockroach hotel
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 août 2024 par Eva, Gestion de l’hôtel
We are sorry for the inconvenience, John! We can understand that your stay did not meet your expectations. Do not worry we will strive hard to serve better. Do give us another opportunity and we will ensure that you experience the comfort and hospitality we are known for. Hope to welcome you soon. Regards, Eva
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 oct. 2023 sur Expedia
1階が食堂のせいか、自分の部屋は2階の角だったが、えげつない程至る所にゴキブリが這っていた。ベッドのシーツは毎日変えられてそうで清潔そうに見えたが、そのシーツの上をゴギブリが闊歩している様を見て3泊の予定を1泊でアーリーチェックインアウトした。
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 janv. 2024 par Ammy, Gestion de l’hôtel
Apologies for the problems you had faced, Tenchi! We have made a note of your experience this time. Rest assured, we will strive in the future to ensure a great stay with us. Regards, Tim.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 déc. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 déc. 2022 par Ava, Gestion de l’hôtel
Thanks for taking out your valuable time to rate us, Siew Chin! We will work even harder to make your stay a memorable one :) Regards, Ava
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 nov. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 déc. 2022 par Ava, Gestion de l’hôtel
Thanks for rating us superbly, Lam! Glad to know that you loved our services :) Regards, Ava
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 28 févr. 2022 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 24 févr. 2022 sur Expedia
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 24 févr. 2022 sur Expedia