Note fondée sur 582 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
4,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur de Angers
Publié le 17 août 2019 sur Expedia
Gentillesse du personnel, propreté de la chambre, proximité de tous commerces
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 sept. 2019 par Gardens, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us, hope to see you again soon
par un voyageur de Wrightsville Beach
Publié le 20 août 2024 sur Expedia
Good
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 août 2024 par The Management, Gestion de l’hôtel
Dear KARL Thank you for your rating and positive comments.Looking forward to welcoming you in the near future.Yours sincerely The Management
par un voyageur
Publié le 18 août 2024 sur Expedia
Overall ok..
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 août 2024 par The Management, Gestion de l’hôtel
Dear Mili, Thank you for your rating, and your positive comments.Looking forward to welcoming you in the near future.Yours sincerelyThe Management
par un voyageur
Good location on top of malls and near LRT
Publié le 16 août 2024 sur HotelsI’ve stayed here many times and it’s still about the location. The hotel is still in good condition, room is big, largely well-maintained and clean. Good deal thru Hotels.com, will continue to use this site to book if prices are competitive!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 août 2024 par The Management, Gestion de l’hôtel
Dear Chee Wai,Thank you for your rating and your positive comments. Your value support in always staying with us are very much appreciated. We are looking forward to have you back to stay with us.Yous sincerely The Management
par un voyageur
Publié le 15 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 août 2024 par The Management, Gestion de l’hôtel
Dear Shiwei Aurelia,Thank you for your rating.Looking forward to welcoming you back in the near future.Yours sincerely The Management
par un voyageur de Singapore
Publié le 13 août 2024 sur Expedia
Was waiting in line, (long queue) to check in after a long drive. Tried to go to the toilet but staff at toilet insisted to see toilet pass (which means I had to queue) or show show hotel access card or pay 5 ringgit to use. So I had to go back and queue. Never have I encountered such a strange , in convenient rule which spoilt the first experience of a stay. The property is fantastic, highly recommended for all other aspects.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 août 2024 par The Management, Gestion de l’hôtel
Dear Hovmen Bock Poh,Thank you for your 5 out of 5 rating. Your constructive feedback on the process is greatly appreciated. our apologies on the inconvenience that had caused to you.We will be reviewing for improvement.Looking forward to welcoming you in the near future.Yours sincerely The Management
par un voyageur
Publié le 11 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 août 2024 par The Management, Gestion de l’hôtel
Dear Sherry,Thank you for your 10 out 10 rating.Looking forward to welcoming you in the near future.Yours sincerely The Management
par un voyageur
Publié le 10 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 août 2024 par The Management, Gestion de l’hôtel
Dear Indran,Thank you for your rating, and our apologies if there is any area that we were not able to deliver and meet your expectations during your recent stay with us.Yours sincerely The Management
par un voyageur
Publié le 10 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 août 2024 par The Management, Gestion de l’hôtel
Dear Rachel,Thank you for your 10 out 10 rating towards our hotel during your recent stay with us.Looking forward to welcoming you in the near future.Yours sincerely The Management
par un voyageur
Publié le 31 juill. 2024 sur Hotels
friendly accommodative service support staff. Even offered to book grab for me to the airport.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 août 2024 par The Management, Gestion de l’hôtel
Dear Jasmin,Thank you for your 10 out of 10 rating, and we are thrilled to hear that you were well taken care by our associates during your stay with us.Looking forward to welcoming you in the near future.Yours sincerely The Management