Note fondée sur 327 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,7 sur 5
100 % des clients le recommandent
4,8 Propreté de la chambre
4,8 Service et personnel
4,8 Confort de la chambre
4,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 juin 2024 sur Hotels
Beautiful hotel, well located in KL, opposite KLCC / Towers. Stunning pool, bar / food / service was great. I would stay again and recommend for a weekend stay in the city
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 juill. 2024 par Daniyal Ng, Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Hi there,Thank you so much for taking the time to write to us! We’re really glad to hear that you found our hotel beautiful and well located in KL, opposite KLCC and the Towers. It’s wonderful to know that you enjoyed our stunning pool, bar, food, and service.We are delighted to hear that you would stay with us again and recommend us for a weekend stay in the city. We look forward to many more returns to The RuMa Hotel and Residences.
5 sur 5
par un voyageur de Juala lumpur

Publié le 3 févr. 2020 sur Expedia
Propre. Personnel serviable. La chambre a été nettoyée plus d’une fois par jour.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 févr. 2020 par Guido Farina, General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Ruma, Thank you so much for the wonderful review, we’re glad that you had a pleasant visit with us and if there are any other chances to host you again, please do let us know. Take care and have a great day ahead.
5 sur 5
par un voyageur

EXCEPTIONNEL

Publié le 31 oct. 2019 sur Hotels
Cet hôtel est juste exceptionnel, tout est parfait, de la décoration au service. Hôtel très bien situé, à coté de KLCC Mall à peine 10 min à pied et Pavilion Mall qui est aussi à 5 min à pied. Le personnel est au petit soin, tous les détails sont soignés, un lieu magique et reposant, on s'y sent comme chez nous. Les chambres sont propres et spacieuses avec une décoration exceptionnelle avec en prime une vue sur les Tours Petronas. Les gros avantages de cet hôtel, c'est que le mini bar est totalement gratuit mais surtout un check in 24h ce qui est nous a permis de garder notre chambre jusqu'à 22h sans payer une nuit supplémentaire car nous sommes arrivés à l'hôtel dans la soirée. Petit déjeuner délicieux, le buffet est varié et soigné, et là encore un gros point fort si vous préférez le prendre en chambre vous pouvez le commander sans vous déplacer et sans payer de supplément, nous l'avons pris un matin en chambre c'était vraiment appréciable. Pour les français, il y a un manager Français qui travail sur place, il a été très sympa et a pris le temps de nous guider et nous conseiller sur les activités ou restaurants à faire ainsi que le service conciergerie qui a été très efficace pour nos différentes recherches et demandes Je recommande cet hôtel qui va vous satisfaire à tous les niveaux et vous fera vivre une expérience client exceptionnelle
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 nov. 2019 par Guide Farina, General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear MEROUENE, Thank you very much for such a comprehensive review, we’re extremely pleased to hear that you’ve had a wonderful stay with us and experienced a true Malaysian Hostmanship welcome. Everything mentioned in your review is indeed benefits that you can only experienced with our hotel and we’re glad they were to your liking. Should you ever need another wonderful stay here in Kuala Lumpur, please do not hesitate to contact us again. Take care and see you again soon!
5 sur 5
par un voyageur

Génial

Publié le 9 sept. 2019 sur Hotels
Le meilleur hôtel de notre séjour Réservé les yeux fermés bien placé, un petit dej parfait, un personnel à l’écoute Franchement top top top
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 sept. 2019 par Guido Farina, General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Annissa, Thank you for sharing such a perfectly written review. We're completely enthralled to hear that your stay had been one of the top experiences and we hope you'll consider us again soon. Thank you and have a great week ahead!
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 1 sept. 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 sept. 2024 sur Expedia
We had three nights at Ruma and we couldn’t have been better looked after. Staff in reception diligently corrected an error in the Expedia booking, restaurant staff remembered our preferences and kept us replenished with drinks at breakfast and dinner. Our room was serviced in the morning with the option of more refreshes in the afternoon. Most memorable was the amazing curation of the interior with the display of old artefacts from batik printing, weathered wood, bowls- all displayed with an impeccable aesthetic. The quality of this hotel shone, and the staff- all highly professional are a credit to this beautiful venue.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 août 2024 sur Expedia
Very nice breakfast
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 27 août 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 11 août 2024 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 juill. 2024 sur Expedia
The whole experience was alright. It can be better, definitely. The hotel itself was superb and peaceful. I love the walk from the entrance to the lobby. It was a great sensorial experience. The view at night was beautiful at the Pool bar. Walkable distance from hotel to Pavilion. I love that we were out of the crazy jam zone. The staff who cleaned the room was considerate. She placed one of the bottled water at the bed side-table. I find this gesture very thoughtful. The rooms were a bit dusty, even the hangers for clothes were dusty when we checked-in. The staffs unfortunately were mediocre, except for three - A smiley lady who handled our payment during Check-In, the lady who cleaned our rooms and the man who assisted our inquiry at the Library. Safety of our passports were compromised at the reception. I had to walk up to him (because he asked us to take a seat first) to remind him to not leave the passports at the side edge of the table and walked off. He was nonchalant about it.