Note fondée sur 46 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,9 Propreté de la chambre
3,9 Service et personnel
3,9 Confort de la chambre
4,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
New hotel, good location
Publié le 8 juin 2020 sur Hotelspar un voyageur
Publié le 10 sept. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 4 août 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 26 juill. 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 15 juill. 2024 sur Expedia
par un voyageur de Bothell
Publié le 24 juin 2024 sur Expedia
There were lots of insect in the bathroom. Sheets were stained and window ledges covered with bird poop. Check in needs a RM 100 cash deposit and have to retain the receipt to claim the money back. Did not know this in advance since nobody said anything. No convenience store close by. Closest restaurants are in Kampung Cina which is about 10 mins walk.
par un voyageur
Noisy 1st floor room
Publié le 25 avr. 2024 sur HotelsBasic hotel fine for a stop over. Location is very convenient to nearby Chinatown. Room on the 1st floor was very noisy. Housekeeping is so-so ( dust and fine cobwebs at corners etc).
par un voyageur
Publié le 7 avr. 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 2 avr. 2024 sur Expedia
Clean
par un voyageur
Ants, dirty fridge and stained bedsheets
Publié le 31 mars 2024 sur HotelsThe staff of this hotel was very kind and the location was good. The negative part was the cleanliness. Pretty much everything in the room was dirty (yellow fluid in the mini fridge, multiple stains on the bedsheets, bathroom, floors, cups, counter..) Also this room was infested by ants. And then I saw infested, I mean over a few hundreds. I was very disappointed and will not stay here again.